بیانیه حزب ندای ایران در محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا؛

بانگ استیصال امپریالیسم در مدیریت صلح جهانی به صدا در آمد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۴۷۷۹۲
بانگ استیصال امپریالیسم در مدیریت صلح جهانی به صدا در آمد
حزب ندای ایرانیان در محکومیت اقدام رییس جمهور آمریکا تاکید کرد: اقدامی که نقض بارز کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو و قطعنامه‌های 476 و 478 شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی آن بوده و تایید تلویحی اقدامات نژادپرستانه صهیونیسم علیه مسلمانان و مسیحیان فلسطینی از سوی سردمداران زر و زور و تزویر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حزب ندای ایران در محکومیت اقدام رییس جمهوری امریکا بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر  بر دروغین بودن صلح آمریکایی صحه گذاشته و نشان داد که اینگونه اقدامات، نتیجه‌ای جز خسران مردم آزادی‌خواه جهان نخواهد داشت.

اقدامی که نقض بارز کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو و قطعنامه‌های 476 و 478 شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی آن بوده و تایید تلویحی اقدامات نژادپرستانه صهیونیسم علیه مسلمانان و مسیحیان فلسطینی از سوی سردمداران زر و زور و تزویر است.

حال که به اذن الهی و به تعبیر مقام معظم رهبری، پنجه ی چدنی سیاسان سالوس از زیر دستکش مخملی بیرون افتاد و رفتار مزورانه ی دولت آمریکا در عدم پایبندی به توافق‌های بین المللی، بی اعتنایی به مخالفت صریح رهبران کشورهای اروپایی، سوء استفاده از سکنات ساده لوحانه امرای تازه کار کشورهای منطقه، کوبیدن بر طبل نفاق و برخوردهای دوگانه در مباحثی همچون نژادپرستی و تروریسم، به روشنی نمایان گشت، بانگ استیصال امپریالیسم در مدیریت صلح جهانی به صدا در آمد.

حزب ندای ایرانیان ضمن محکوم نمودن اقدام شرم آور رئیس جمهور آمریکا، با اتکا به مفاد حقوقی قطعنامه های سازمان ملل، اقدام عاجل نهادهای بین المللی بالاخص سازمان همکاری اسلامی در خصوص پیشگیری از وقوع فجایع انسانی را خواستار است و امید دارد که امت بزرگ اسلامی با اعتصام به ریسمان الهی و خلق مجدد حماسه های خودباوری در عرصه های جهانی، تحقق وعده نصرت الهی را رقم زند.

ما، اعضای حزب ندای ایرانیان، همان‌گونه که از سپیده‌دمان انقلاب اسلامی با هدایت امام عزیزمان در کنار آرمان فلسطین ایستاده ایم، هم صدا با احرار و آزاد اندیشان، با تبعیت از رهبر فرزانه ی خود، بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان داشته و اعلام می کنیم که تنها مردم فلسطین می‌توانند برای سرزمین خود تصمیم بگیرند و لاغیر.

 حزب ندای ایرانیان دست وحدت امت واحده نبی مکرم اسلام را به‌گرمی می‌فشارد و بر عهد خود در دفاع از آرمان فلسطین استوار خواهد ماند تا روزی که تفرقه و نفاق و دروغ از قدس شریف رخت بسته و همه بندگان راستین حضرت احدیت، از یهودی و مسلمان و مسیحی در صلح واقعی، خداوند بلند مرتبه را ستایش کنند، ان شاء الله.

 

نظر شما
پرونده ویژه