عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

بودجه سال ۹۷ بر اساس واقعیات نوشته شده است/ همه دستگاه‌ها سال آینده به میدان خواهند آمد/ بودجه نتیجه ده‌ها جلسه نوبخت با کمیسیون برنامه و بودجه است

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۵:۴۱:۲۹
کد خبر: ۶۴۷۸۶۸
بودجه سال ۹۷ بر اساس واقعیات نوشته شده است/ همه دستگاه‌ها سال آینده به میدان خواهند آمد/ بودجه نتیجه ده‌ها جلسه نوبخت با کمیسیون برنامه و بودجه است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که لایحه بودجه سال آینده بر اساس واقعیات نوشته شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ «عزت الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به بودجه سال 97 گفت: سال آینده، بودجه دستگاه ها بر اساس عملکرد سه ماهه آنها اختصاص می یابد و این موضوع باعث افزایش کارایی می شود.

او افزود: با این اقدام دولت، دیگر وزارتخانه ها دست روی دست نمی گذارند و کار را به آینده موکول نمی کنند و همه آنها با قدرت به میدان می آیند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در بُعد نظارتی، بودجه بر اساس کارنامه دستگاه های اجرایی مشخص می شود و به همین دلیل کسی نمی تواند بدون کارکرد، بودجه طلب کند. سازمان برنامه و بودجه به عنوان یَد نظارتی دولت، توانایی و ابزار کافی را در اختیار دارد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی اختصاص 30 درصد از بودجه دولتی به استان ها را از دیگر اقدام مثبت دولت در تدوین لایحه بودجه سال آینده عنوان کرد.

یوسفیان ملا بخش زیادی از تحولات در لایحه بودجه را به دلیل حضور نوبخت در سازمان برنامه و بودجه دانست و تاکید کرد: نوبخت سال ها عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بوده و به همه حوزه های مربوط به آن اشراف دارد. همچنین او طی ماه های اخیر ده ها جلسه با کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار کرده و لایحه نتیجه بررسی های دقیق صورت گرفته است.

نظر شما