پوتین در مقابل ۱۶۰۰خبرنگار؛

می‌خواهم به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنم/ کاهش قیمت نفت بیش از تحریم‌ها بر اقتصاد روسیه اثرگذار بود

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۵:۵۲
کد خبر: ۶۴۹۱۹۷
می‌خواهم به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنم/ کاهش قیمت نفت بیش از تحریم‌ها بر اقتصاد روسیه اثرگذار بود
«ولادیمر پوتین» رییس جمهوری روسیه در کنفرانس خبری سالانه اش گفت: هم‌اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به شعارهای انتخاباتی نیست، می‌خواهم به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «ولادیمر پوتین» رییس جمهوری روسیه در کنفرانس خبری سالانه اش در مقابل 1600خبرنگار گفت: هم‌اکنون زمان مناسبی برای پرداختن به شعارهای انتخاباتی نیست، می‌خواهم به عنوان یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کنم.

پوتین ادامه داد: مردم روسیه از این حق برخوردارند که نارضایتی خود را اعلام کنند اما معارضان فعلی هیچ برنامه واقعی ندارند. رهبران مخالف باید یک دستورکار واقعی ارائه دهند.

او با اشاره به تحریم ها علیه روسیه گفت: کاهش قیمت نفت بیش از تحریم‌ها بر اقتصاد روسیه اثرگذار بوده است.

پوتین اضافه کرد: هزینه‌های نظامی باید تا اندازه‌ای باشد که امنیت کشور را تضمین کند در حال حاضر آمریکا بیش از روسیه برای تجهیزات نظامی هزینه می‌کند.

رییس جمهور روسیه با بیان اینکه "کشورهای غربی در مرز با روسیه و اخیرا در کشور رومانی موشک‌هایی مستقر کرده‌اند" تصریح کرد: اگرچه ما می‌دانیم که این موشک‌ها می‌تواند به موشک‌های بین‌قاره‌ای بالستیک تبدیل شود، اما از هیچ پیمانی خارج نمی‌شویم گرچه آمریکا قبلا نیز به صورت یکجانبه این کار را انجام داده است.

 

 

نظر شما