رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اردبیل:

جوانان با همه ترس‌ها پاس آرمان‌های خود ایستاده‌اند

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۹:۳۲
کد خبر: ۶۴۹۳۳۹
جوانان با همه ترس‌ها پاس آرمان‌های خود ایستاده‌اند
رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اردبیل گفت: جوانان با تمام خفه گان ها و بعضا تهدید ها و ترساندن ها بازهم پای آرمان های خود ایستادند و با فعالیت های شبانه روزی خود در ستادهای دکتر روحانی در سراسر کشور آینده ای بهتر برای خود و آیندگان رقم زدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مهرداد وثوقی فرد» رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اردبیل در همایش این استان گفت: بار دیگر تبلور اراده مردم در کالبد دموکراسری باعث پیروزی عقلانیت و اعتدلال بر تندروی شد. در این راه نباید از حضور پرشور و حماسی جوانان برومند کشور به سادگی گذشت. جوانان این مرز و بوم بار دیگر نشان دادند که همیشه در صحنه برای اعتلای هرچه بیشتر وطن حاضر هستند و مثل همیشه با انتخاب های درست کشور را در مسیر درست قرار می دهند.

وی ادامه داد: جوانان با تمام خفه گان ها و بعضا تهدید ها و ترساندن ها بازهم پای آرمان های خود ایستادند و با فعالیت های شبانه روزی خود در ستادهای دکتر روحانی در سراسر کشور آینده ای بهتر برای خود و آیندگان رقم زدند، این جوانان شایسته تقدیر و اعتماد بیشتر هستند.

وی اضافه کرد: جوانان نشان دادند که با مسئولیت پذیری و به پشتوانه علم توام با دین می توانند آینده ای بهتر رقم بزنند، همین جوانان در انتخابات 92نشان دادند که دوستدار انقلاب و کشورشان هستند و به آیند ای روشن برای خود و کشورشان خوشبین اند، پس حتما نیاز هست فضا و بستر را برای حضور هرچه بیشتر جوانان فراهم کنیم.

وثوقی فرد بیان کرد: جوانان با توجه به نیروی جوانی و پتانسیل بالا و انگیزه فراوان قطعا می توانند در سطوح مختلف مدیریتی ایفا نقش کنند. این انتخابات نشان داد هر جا فکر نویی باشد بدنبال آن موفقیت میسر خواهد شد و مردم نیز به آن مسیر اعتماد خواهند کرد. حضور پر رنگ جوانان در ستاد های دکتر حسن روحانی باعث افزایش شادابی و نشاط در فضای سیاسی و اجتماعی کشور شد و باعث ورود طیف های مختلف مردم به انتخابات شدند. این جوانان بودند که بصورت شبانه روزی بدنبال ایجاد فضای تازه در عرصه سیاست کشور بودند، فضایی بدور از تنش، بدور از عوام فریبی، بدور از چاپلوسی و با پشتکار و تلاش باعث پیروزی این تفکر شدند و حال نوبت دولتمردان هست که دست این جوانان را گرفته و کشور را برای توسعه هرچه بیشتر و سریعتر سوق دهند.

رییس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه اردبیل در پایان گفت: این انتخابات نشان داد هرجا به جوانان اعتماد شده است و مسولیتی داده شده به نحو احسن مسئولیت پذیری نشان داده و نقش موثری در موفقیت ها داشته اند.

نظر شما