حضور وزیر کشور در اختتامیه دهمین گردهمایى خادمین فاطمیه در قم؛

رحمانى فضلى بر تقویت باورهاى اعتقادى تاکید کرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۰۹:۵۵:۲۱
کد خبر: ۶۴۹۳۵۲
رحمانى فضلى بر تقویت باورهاى اعتقادى تاکید کرد
وزیر کشور در اختتامیه دهمین گردهمایى خادمین فاطمیه در قم حضور یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «عبدالرضا رحمانى فضلى» وزیر کشور شامگاه روز پنجشنبه (٢٣ آذرماه) در اختتامیه دهمین گردهمایى خادمین فاطمیه در محل بیت آیت الله وحید خراسانى به عنوان سخنران ویژه مراسم حضور یافت و به ایراد سخنرانى پرداخت.

وزیر کشور در این سخنرانى با ارائه گزارشى از روند برگزارى مراسم اربعین حسینى و ایام محرم بر افزایش نقش هیات ها و مساجد بر تقویت باورهاى اعتقادى و دینى مردم تاکید کرد.

در این مراسم نیز حضرات آیات حسینى بوشهرى، اعرافى، فاضل لنکرانى، علوى بروجردى، غروى، احمد خاتمى، شهرستانى و حجت الاسلام مروى معاون امور حوزوى مقام معظم رهبرى، علوى وزیر اطلاعات، صالحى وزیر ارشاد، نهاوندیان معاون اقتصادى رئیس جمهور و صادقى استاندار قم و جمعی از علما و شخصیت های حوزوی از قم و مشهد مقدس حضور داشتند.

در پایان این مراسم نیز آیت الله العظمی وحید خراسانی در بیانات مبسوطی، گوشه ای از فضائل و مقامات حضرت زهرا سلام الله علیها را بیان نمودند و حدیث إنّما سمّیت فاطمة فاطمة لأنّ الخلق فطموا عن معرفتها را شرح دادند. معظم له در پایان با تأکید بر لزوم دسته روی هیئات عزادار در شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها، بخشی از مصائب آن حضرت را بیان نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز