سخنگوی جنبش جهاد اسلامی:

نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی در راه است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۶:۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۴۹۶۴۲
نبرد مستقیم با رژیم صهیونیستی در راه است
منابع فلسطینی گفتند در سرکوب تظاهرات در قلقیلیه و کفر قدوم و عزون و جیوس در کرانه باختری، دهها نفر دچار خفگی شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، العالم در فلسطین اشغالی به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی از سگ های پلیس برای سرکوب تظاهرات در قدس استفاده می کنند.

منابع فلسطینی گفتند نظامیان رژیم صهیونیستی در پست ایست بازرسی بیت ایل در شمال البیره، گاز اشک آور به طور مستقیم به سمت جوانان شلیک کردند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند در درگیری در مناطق مرزی با نوار غزه شماری از جوانان با فشنگ جنگی هدف قرار گرفته یا دچار خفگی شدند

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در بیش از 25 نقطه تماس در کرانه باختری در حال حاضر در جریان است.

یک جوان فلسطینی نیز پس از مجروح کردن یک نظامی اشغالگر در ورودی منطقه البیره الشمالی، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد تا این لحظه 23 نفر در درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری مجروح شده اند.

شایان ذکر است منابع فلسطینی به نقل از سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفتند طرح نبرد مستقیم با نظامیان رژیم صهیونیستی در راه است.

وزارت بهداشت غزه نیز در این بین اعلام کرد در درگیری های پیوسته در مناطق مرزی با غزه 6 نفر مجروح شدند.

از سوی دیگر منابع آگاه گفتند: 20 گلوله از فاصله بسیار نزدیک به جوانی که با سلاح سرد به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال البیره حمله کرده بود، شلیک شده است.

نظر شما
نظرات
رضا دوربین
|
-
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
0
0
نظامیان صهیونیسم باحمله بجوانان غیورفلسطین مرگ خودراقانونمندوجهان اسلام رابهلاکت زودرس خودمتحدمیکننند.صهیونیست کودک کش راهی جزفرار ازکشورفلسطین وپایتخت قدس اسلامی ندارند.خون کودکان درحال خفه کردن این غاصبان است.
پرونده ویژه