یک چهره نزدیک به محمدرضا عارف:

برخی می‌گویند باید از آقای روحانی عبور کرد، نتیجه عبور و مرورهایی اینچنینی را در دوران اصلاحات دیده‌ایم!/ اظهارات عارف برای خوشامد جریان‌های سیاسی نیست

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۷:۳۴
کد خبر: ۶۴۹۷۷۳
برخی می‌گویند باید از آقای روحانی عبور کرد، نتیجه عبور و مرورهایی اینچنینی را در دوران اصلاحات دیده‌ایم!/ اظهارات عارف برای خوشامد جریان‌های سیاسی نیست
فعال رسانه ای اصلاح طلب گفت: برخی دوستان بدون توجه به عواقب اظهار نظرهایشان بگونه‌ای سخن می گویند که باید از آقای روحانی عبور کرد. ما نتیجه عبور و مرورهایی اینچنینی را در دوران اصلاحات دیده‌ایم.

«علیرضا خامسیان»، فعال رسانه ای اصلاح طلب، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، با اشاره به برخی برداشت ها از اظهارات اخیر «محمدرضا عارف» در دانشگاه شهرکرد درباره حوادث 88 گفت: آقای دکتر عارف بارها در خصوص حوادث 88 اظهارنظر کردند و مواضع ایشان درباره این واقعه شفاف و روشن است چراکه بارها ایشان تاکید کرده بودند باید درخصوص  ریشه یابی مسائل سال 88 به اظهارنظرهای صورت گرفته در قبل از انتخابات سال 88 توجه شود و حتی در نشست اخیر خبری که در مجلس داشتند صراحتا تاکید کرده بود اگر ریشه مسائل 88 بررسی فنی می شد مسایل اخیر درباره احمدی‌نژاد اتفاق نمی‌افتاد. فکر نمی کنم از این واضح‌تر بتوان درخصوص حوادث سال 88 سخن گفت.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی عارف و فراکسیون امید برای ترمیم شکاف ایجاد شده بین بخشی از خانواده انقلاب در جریان حوادث 88، افزود: جریان رسانه ای رقیب اصلاحات سعی می کند با بزرگنمایی بخشی از اظهارات، در داخل خانواده اصلاحات شکاف ایجاد کند و به همین دلیل اصلاح طلبان به خصوص جوانان فعال این جریان سیاسی در شبکه های اجتماعی، باید مراقبت کنند با اظهارنظرهای شتاب زده در دامی که رقیب پهن کرده قرار نگیرند.

این فعال رسانه‌ای با اظهار تعجب از اظهارات برخی افراد در خصوص چهره‌های اصلاح طلب و اعتدالی گفت: هنوز چند ماهی از عمر دولت دوم آقای روحانی نمی گذرد ولی مشاهده می کنیم برخی دوستان بدون توجه به عواقب اظهارنظرهایشان به گونه‌ای سخن می گویند که باید از آقای روحانی عبور کرد به همین طریق درباره فراکسیون امید و شخص آقای عارف سخن می‌گویند. ما نتیجه عبور و مرورهایی اینچنینی را در دوران اصلاحات دیده‌ایم و کسانی که زمانی عبور از خاتمی را مطرح می‌کردند بعدها به اشتباه شان اعتراف کردند.

خامسیان با بیان اینکه روش و منش آقای عارف به گونه‌ای است که اظهارنظرهایش برای خوشامد جریان‌های سیاسی و صاحبان قدرت نیست در ضرورت نقد منصفانه عملکرد اصلاح طلبان و شخصیت‌های محوری این جریان سیاسی تاکید کرد و گفت: منتقدین نباید در اظهارنظرهای خود به گونه‌ای سخن بگویند که از طرف مردم ماموریتی به آنها برای گفتن چنین اظهارنظرهایی داده شده است. مردم به خوبی پیام شان را در چند انتخابات اخیر اعلام کردند و در صورت عملکرد خوب دولت و اصلاح‌طلبان در مجلس و شورای شهر مردم مجددا به گفتمان اصلاحات اعتماد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز