دبیر شورای عالی امنیت ملی:

هیچ گاه بدنبال کوله‌بری نبودیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۰:۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۵۰۷۸۵
هیچ گاه بدنبال کوله‌بری نبودیم
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کوله بری در هیچ کجا شایسته نیست و نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی و مسئولان کشور هیچ گاه بدنبال بوجود آمدن این مساله نبودند.

به گزاش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، دریابان «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای کردستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ما پیوند وسیعی با کُردها داریم و تعداد زیادی برای تامین امنیت در این خطه خونین رنگ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی افزود: این پیوند نشات گرفته از سابقه همکاری قبل و بعد از انقلاب و جنگ است و مردم این سرزمین پای مردانگی، محبت و عطوفت نسبت به ایران اسلامی ایستاده اند.

شمخانی تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که در کُردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یا در این منطقه حضور داشتند هر کدام داستانی جداگانه از رشادت ها و وفاداری مردمان این سرزمین دارند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: ساکنان کُردستان مردمی هستند که هنگام تنهایی انقلاب و فشرده بودن توطئه ها علیه این آرمان از آن پشتیبانی کرده و تا پای جان برای دفاع از آن ایستادند.

شمخانی ادامه داد: کوله بری در هیچ کجا شایسته نیست و نباید فراموش کنیم که انقلاب اسلامی و مسئولان کشور هیچ گاه بدنبال بوجود آمدن این مساله نبودند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تصمیماتی برای رفع مشکلات کردستان از جمله مساله کوله بری گرفته شده است، گفت: نه ما دنبال این بودیم که یک کُرد غیور کوله بر شود و نه پاسخ به وفاداری کُردها اینگونه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز