سایه سیاست بر انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۵:۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۵۱۵۲۰
سایه سیاست بر انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق
سایه سیاست بر انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی سنگین است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا؛ سایه سیاست بر انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی سنگین است. روز گذشته سایت خانه ملت، اعضای کمیسیون تلفیق مجلس را معرفی کرد که بر اساس آن کمیسیون ها سعی کرده اند، اعتدال سیاسی را در معرفی اعضای منتخب شان رعایت کنند. از کمیسیون عمران یک نماینده اصولگرا، یک نماینده اصلاح طلب و یکی اعتدالی انتخاب شده است.

محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده اصولگرای خرم‌آباد، سیدهادی بهادری، نماینده اصلاح طلب ارومیه و شادمهر کاظم‌زاده، نماینده اعتدالگرای دهلران و دره‌شهر و آبدانان در استان ایلام از سوی کمیسیون عمران برای حضور در کمیسیون تلفیق معرفی شده اند.

اما کفه ترازو در کمیسیون انرژی به سوی اصلاح طلبان سنگینی می کند. علی بختیار، نماینده اصلاح طلب گلپایگان و خوانسار، احمد صفری، نماینده اصلاح طلب کرمانشاه و غلامرضا شرفی، چهره اصولگرا به نمایندگی از کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق حضور دارند.

محمد نعیم امینی‌فرد، نماینده ایرانشهر و سرباز در استان سیستان و بلوچستان، احمد حمزه‌ای، نماینده کهنوج و منوجان و رودبار جنوب و قلعه گنج کرمان و اکبر ترکی، نماینده فریدن و چادگان و فریدون‌شهر اصفهان سه نماینده ای هستند که از سوی کمیسیون بهداشت و درمان معرفی شده اند که اولی مستقل، دومی اصلاح طلب و سومی اصولگراست.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه اصولگرا، شهروز برزگر کلشانی اصلاح طلب و اردشیر نوریان اعتدالگرا سه نماینده منتخب کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق هستند.

اما در کمیسیون فرهنگی کفه ترازو به نفع اصولگرایان سنگینی می کند. احد آزادیخواه و غلامرضا کاتب دو نماینده اصولگرا به همراه طیبه سیاوشی اصلاح طلب معرفی شده اند.

در کمیسیون قضایی مجلس نیز رویکرد توازن سیاسی در معرفی نمایندگان بوده است. محمد دهقان اصولگرا، محمد کاظمی اصلاح‌طلب و یحیی کمالی‌پور مستقل از سوی کمیسیون قضایی به کمیسیون تلفیق معرفی شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز