قائم مقام معاونت امور بین‌الملل دفتر رهبر انقلاب:

امنیت جهان با ساخت موشک بالستیک در ایران از بین نمی‌رود

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۳:۵۰
کد خبر: ۶۵۲۳۷۴
امنیت جهان با ساخت موشک بالستیک در ایران از بین نمی‌رود
قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین الملل دفتر رهبری گفت: اینکه گفته می شود جمهوری اسلامی با ساخت موشک های بالستیک، امنیت جهان را بر هم می‌زند از مقوله ظلم و فشار از جانب قدرت‌ها است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «مهدی مصطفوی» قائم مقام معاونت امور بین الملل دفتر رهبری در نشست هم‌اندیشی بازخوانی اندیشه های امام خامنه‌ای با موضوع صلح و عدالت با بیان اینکه زمانی ممکن است صلح برقرار باشد اما این صلح با اعمال فشار و رعب توسط ظالمین و مستکبران اعمال شود، گفت: صلحی که با فشار و رعب باشد طبعاً با آرامش و صلحی که مبشران به دنبال آن هستند متفاوت و مغایر است و عدالت و تلاش برای برقراری عدالت است که موجب صلح و آرامش در جامعه می شود بنابراین صلح به صورت مطلق ارزش نیست و صلح همراه عدالت پسندیده است.

قائم مقام معاونت ارتباطات و امور بین الملل دفتر رهبری با اشاره به اینکه کلمه صلح با سوءاستفاده ظالمان و قدرتمندان مواجه شده است، اظهار کرد: در حالیکه حق مردم فلسطین را پایمال کرده‌اند و به آنها ظلم می کنند حرف از مذاکره و صلح می زنند که این صلح با ارزش های الهی تناسبی ندارد.

وی افزود: اینکه گفته می شود جمهوری اسلامی ایران با ساخت موشک های بالستیک امنیت جهان را بر هم می‌زند از همین مقوله ظلم و فشار از جانب قدرت‌ها است. اینکه دشمنان ما به دنبال تجهیز قدرت نظامی خود هستند، اشکالی ندارد اما وقتی جمهوری اسلامی بخواهد برای دفاع از خود مجهز شود اشتباه است.

مصطفوی در پایان تصریح کرد: در این شرایط است که دفاع از مردم مظلوم فلسطین می شود حمایت از تروریست و دفاع آنان از جاسوسانشان می شود حمایت از حقوق بشر و استفاده از بمب اتم در جهت صلح محسوب می‌شود اما استفاده صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای می شود بر هم زدن امنیت منطقه.

 

خبرنگار: علی قربانی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز