نماینده ولی فقیه در سوریه:

آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۰:۲۸
کد خبر: ۶۵۳۲۱۸
آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است
نماینده ولی فقیه در سوریه اظهار کرد: آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است زیرا خداوند در قرآن وعده پیروزی و نصر داده است و قطعا محقق خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‎الاسلام والمسلمین سید «ابوالفضل طباطبایی اشکذری» نماینده ولی فقیه در سوریه ظهر روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: جریان فتنه از صدر اسلام بر علیه اسلام ناب در جریان بوده است و چند مرحله مقاومت در مقابل این جریان از ابتدا تا امروز وجود داشته است. انقلاب اسلامی و شکل‎گیری جبهه مقاومت در منطقه را از جمله مراحل مقاومت اسلامی در مقابل جریان فته می‌‎دانیم؛ همچنین احیای تفکر اسلامی و ظلم ستیزی نیز در این دوره شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سوریه اظهار کرد: انقلاب اسلامی، پیروزی در جنگ تحمیلی، مبارزه با فتنه سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، شکل دهی به جریان مقاومت و پیروزی بر تفکر داعشی و تکفیری و... تا آزادی فلسطین سیری است که ادامه دارد.

وی گفت: پس از 6 سال ویرانی و جنایت بر علیه مردم سوریه امروزه پرچم دروغین داعش به پایین کشیده شد و مردم از شیعه و سنی و علوی و... متفق القول شده‎اند که داعش هیچ ارتباطی به اسلام نداشت و این اتفاق باعث اتحاد آنها شد.

وی تصریح کرد: آینده مردم و کشور سوریه روشن است زیرا وعده الهی محقق خواهد شد و جبهه مقاومت به پیروزی‎های خود ادامه خواهد داد؛ امروزه دیگر هیچ کس در راهی که برای مقابله با تکفیری‎ها در پیش گرفته، تردیدی ندارد.

طباطبایی اشکذری اظهارکرد: دشمن برای مقابله با ما استراتژی‎های مختلفی را به کار می‎گیرد؛ آنها ابتدا به دنبال زوال طرف مقابل هستند و اگر نشد، به دنبال تضعیف می‎روند و اگر نشد به دنبال انحراف هستند و اگر بازهم نشد جبهه و میدان رقابت را تغییر می‎دهند.

وی گفت: خوشبختانه مدارس علمیه در سوریه از گذشته و پیش از جنگ در این کشور فعال بودند و در زمان جنگ نیز مدرسه علمیه امام خمینی(ره) حتی یک روز هم تعطیل نبود؛ امروزه هم طلاب بسیاری از شیعه و سنی به دنبال حضور در این مدارس هستند.

نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: آینده جبهه مقاومت بسیار روشن است؛ زیرا خداوند در قرآن وعده پیروزی و نصر داده است و قطعا محقق خواهد شد؛ از دیگر سوی با حماقت ترامپ جبهه واحدی علیه اسراییل در دنیا شکل گرفته که بی‌سابقه است؛ همچنین اسراییل و عیادی آنها، در حال نزول هستند. تجربه استثنایی مقاومت در حال گسترش و فتح قله‎های جدید است.

وی گفت: قطعا شرکت کنندگان در جنگ علیه تکفیر و فتنه هیچ وقت به عقب باز نخواهند گشت و اجازه نمی‎دهند که حتی متنفذین در حکومت نیز فرهنگ مقاومت را از کشورهای آنها حذف کنند؛ قطعا دشمنان در دسیسه‎های خود به موفقیت نخواهند رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز