درخصوص خداحافظی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد؛

واکنش عادل فردوسی‌پور، هوشنگ گلمکانی، محسن غرویان و فریدون جیرانی

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۵۱:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۴۹۰
واکنش عادل فردوسی‌پور، هوشنگ گلمکانی، محسن غرویان و فریدون جیرانی
عادل فردوسی‌پور، هوشنگ گلمکانی، محسن غرویان و فریدون جیرانی به خداحافظی دکتر حسین انتظامی از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به رغم اینکه چند روزی از اعلام ایجاد تغییر در معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گذرد اما همچنان اهالی فرهنگ و هنر و رسانه یادداشت هایی در خصوص عملکرد دکتر حسین انتظامی منتشر می کنند که در زیر برخی از این یادداشت ها را می خوانید؛

هوشنگ گلمکانی؛ منتقد سینما و سردبیر مجله فیلم

5659938425235234

در دوره مدیریت دکتر انتظامی در معاونت مطبوعاتی، فضای مدیریتی تغییر کرد و حس تفاهم و همدلی و نه تقابل بین مطبوعات و نهاد دولتی وزارت ارشاد به وجود آمد. حسین انتظامی همیشه همراه و در کنار مطبوعات بوده است نه در مقابل آنها. حتی هر جایی که مشلات حل نشده او با اهالی مطبوعات همدلی کرده است. ویژگی دوم دوره معاونت مطبوعاتی حسین انتظامی که آن را با گذشته متفاوت می کند، شفاف سازی امور بود. نکته مهم دیگر این است که انتظامی با برنامه بود.هر جایی مشکلی می دید برنامه ای داشت و فکر خلاقانه ای برای حل مشکل می اندیشید.

عادل فردوسی پور؛ نویسنده و مجری برنامه 90

Ferdosipour6

دکتر انتظامی در یک جمله مدیر خوب، مثبت و کار راه‌اندازی بود که چون اهلیت رسانه‌ای داشت و رسانه را می‌شناخت، فعالیت‌اش هم برای رسانه‌ها مثبت بود و در معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تلاش کرد به رسانه‌ها برای ارتقا سطح کیفی کارشان راهکار و انگیزه بدهد و از آنها در قبال مشکلات حمایت کند.

جا دارد از تلاش و مدیریت او قدردانی شود. معتقدم در منصب جدید هم انتظامی موفق خواهد بود و امیدوارم او همچنان برای رسانه‌ها یک بازوی کمکی خوب باشد.

فریدون جیرانی؛ کارگردان سینما و مدیرمسئول روزنامه سینما

فریدون جیرانی

وقتی خبری از عوض شدن یک  مدیر خوب می آید، مدیری که توانست آرامش را به محیط  مطبوعات برگرداند، مدیری  که در طول 4 سال در بین اهالی مطبوعات، «اعتماد» به نهاد تصمیم گیرنده را جایگزین بی اعتمادی کرد، متاسف می شوی و نمی دانی چه تحلیلی از این تغییر داشته باشی. امروز رونق قبلی مطبوعات سینمایی به فضای مجازی نقل مکان کرده و این رونق الان در فضای مجازی است. این رونق در این 4 سال بیشتر شده و حالا مدیر موفق ما دارد می رود.

محسن غرویان؛ کارشناس حوزه

96-09-c18-1213

کار ویژه معاونت مطبوعاتی در دوره دکتر انتظامی گسترش ابزارهای اطلاع رسانی در اختیار مردم و تسهیل در صدور مجوز نشریات است؛ همچنین اعتقاد عملی به جریان ازاد اطلاعات که هم با برخورد منطقی با رسانه های نو در شبکه های اجتماعی خود را نشان داد و هم تسریع در صدور مجوز برای نشریات. ضمن اینکه از فیلتر کردن و فضای امنیتی- پلیسی در رسانه‌ها خبری نبود که اینها از امتیازات خاص آقای دکتر حسین انتظامی محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز