سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند اعلام کرد؛

­پیام تسلیت سازمان منع سلاح‌های شیمیائی به خانواده شهید خوش‌لفظ

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۳:۴۹
کد خبر: ۶۵۳۶۸۳
­پیام تسلیت سازمان منع سلاح‌های شیمیائی به خانواده شهید خوش‌لفظ
سازمان منع سلاح‌های شیمیائی OPCW مستقر در هلند، شهید خوش لفظ را یکی از سند‌های گویای جمهوری اسلامی ایران در زمینه خلع سلاح شیمیائی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، بنا به اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند، ماگدالنا اسپالینسکا مسئول روابط عمومی این سازمان با ارسال نامه ای به همسر شهید علی خوش لفظ از جانبازان شیمیائی کشورمان ضمن تسلیت شهادت وی، با همسر و خانواده این شهید ابراز همدردی کرد.

در این نامه تاکید شده است: با شهادت علی خوش لفظ یکی از سندهای گویای ایران در زمینه خلع سلاح شیمیائی و یک دوست سازمان منع سلاحهای شیمیائی از دنیا رفته است.

در این نامه اضافه شده است: ما افتخار داشتیم در اکتبر گذشته (مهرماه 1396) میزبان علی خوش لفظ در مقر سازمان منع سلاحهای شیمیائی باشیم. وی فردی بود که به اهمیت سازمان منع سلاحهای شیمیائی برای پاکسازی جهان پی برده بود. ما از سفر ایشان به لاهه به رغم بیماربودن بسیار سپاسگزار هستیم.

در این نامه همچنین آمده است: ما از سخنان وی در مورد تجربیات دردناکش راجع به گازهای سمی و مبارزه طولانی وی با اثرات این گازها در سالهای پس از مصدوم شدن بسیار استفاده کردیم وسخنان وی در سازمان منع سلاحهای شیمیائی یک پیام قوی علیه سلاحهای شیمیائی بود.

مسئول روابط عمومی سازمان منع سلاحهای شیمیائی در پایان پیام خود به همسر شهید خوش لفظ تاکید کرده است: ما را در غم خود شریک بدانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز