مدیرکل جدید امور مرزی وزارت کشور:

ایران در موقعیت ژئوپلتیک حساسی قرار گرفته است

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۴۵۰۵
ایران در موقعیت ژئوپلتیک حساسی قرار گرفته است
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با اشاره به اینکه درگیری و تنش در کشورهای همسایه، بر امنیت مرزهای کشور تاثیر می گذارد، گفت: با سرمایه‌گذاری و اقدامات عمرانی در مناطق مرزی می‌توانیم، امنیت را در مرزهای کشور تامین کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «شهریار حیدری» مدیرکل جدید امور مرزی وزارت کشور در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه ایران در موقعیت ژئوپلتیک حساسی قرار گرفته است اظهار کرد: برای تامین امنیت در مرزها به سرمایه گذاری و اقدامات عمرانی نیازمندیم زیرا هرچه سرمایه گذاری در این مناطق بیشتر شده و نیازهای مردم این مناطق بیشتر برآورده شود، امنیت پایدار نیز تامین می شود.

حیدری همچنین تصریح کرد: سختی کار تامین امنیت در مرزها با وجود آقای دکتر ذوالفقاری که از دانش و مهارت مرزبانی برخوردار است، کمتر می شود. من باید از زحمات برادر عزیزم آقای آقابابایی در اداره کل امور مرزی وزارت کشور تشکر کنم زیرا وی شبانه روز برای ارتقای امینت مرزها تلاش کرد. بنده نیز امیدوارم در مسئولیت جدید خود موثر باشم و پاسخ مناسبی به اعتماد وزیر محترم کشور و معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور بدهم.

در ادامه مجید آقابابایی مدیرکل پیشین امور مرزی وزارت کشور با تشکر از اعتماد و حمایت وزیر محترم کشور و ذوالفقاری معاونت امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: آقای ذوالفقاری فردی دارای ایده است و حتی در سخت ترین شرایط کاری، رفتار انسانی و اسلامی را فراموش نمی کند، روش مند فکر کرده و هدفمند عمل می کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند که هر جا هستید آنجا را مهم بپندارید. من چنین ایده ای در ذهن داشتم و مطابق آن عمل کردم. ما توانستیم امسال با تلاش های همکاران در معاونت امنیتی انتظامی و اداره کل امور مرزی، مراسم اربعین را در شان زائرین اباعبدا... برگزار کنیم.

آقابابایی در پایان اظهار کرد: آقای حیدری فردی با شخصیت و با طمانینه است که انشاءا... مسیر را ادامه داده و با جهش بزرگ تری حرکت می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز