رییس قوه قضاییه در فرودگاه ایلام مطرح کرد؛

بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۸:۳۹:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۹۴۹
بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام
آیت الله آملی لاریجانی که به منظور سفری دو روزه لحظاتی قبل وارد فرودگاه شهدای ایلام شد، با اشاره به اهداف این سفر استانی گفت: هدف اصلی بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام است. پیش از هر سفر استانی، بررسی کارشناسی در مرکز، نسبت به کاستی‌ها و در جهت رفع آنها صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیت الله آملی لاریجانی که به منظور سفری دو روزه و برای بررسی مشکلات قضایی این استان لحظاتی قبل وارد فرودگاه شهدای ایلام شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف این سفر استانی اظهار کرد: هدف اصلی بررسی وضعیت دستگاه قضایی در استان ایلام است. پیش از هر سفر استانی، بررسی کارشناسی در مرکز، نسبت به کاستی‌ها و در جهت رفع آنها صورت می‌گیرد.

آیت‌الله آملی لاریجانی ادامه داد: در این دو روزی که در محضر مردم عزیز و شهیدپرور استان ایلام هستیم، جوانب مختلف کاستی‌های دستگاه قضایی را بررسی می‌کنیم و می‌کوشیم تا حد امکان این کاستی‌ها را جبران کنیم. غرض اصلی هم افزایش کارایی و تأمین نیازهای دستگاه قضایی است تا در خدمت‌رسانی به مردم عزیز بهتر عمل کند و خدمت‌رسانی بیشتری انجام دهد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: در کنار این بررسی‌ها جلسات متعددی نیز با خانواده معظم شهدا، کارکنان دستگاه قضایی،  شورای اداری استان و نخبگان و حوزویان برگزار می‌شود. ان‌شاء‌الله در این جلسات هم مباحثی را که به نظر می‌رسد مفید باشد، تقدیم محضر عزیزان خواهیم کرد.

وی افزود: البته این سفر جهت سرکشی به مناطق زلزله‌زده، با سفر به استان همجوار یعنی کرمانشاه همراه بود که طی آن از وضعیت مردم این مناطق ترسیم خاصی صورت گرفت و امیدواریم در این دو روز که در استان ایلام حضور داریم، با تلاش مجموعه اعضای قوه قضائیه در جهت رفع مشکل‌ها و کمبودها گام برداریم.

نظر شما