برگزاری پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۵:۲۴
کد خبر: ۶۵۶۱۵۸
برگزاری پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی
پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی توسط انجمن آموزش و توسعه منابع انسانی با همکاری مراکز دانشگاهی، صنعتی و اداری کشور در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه سال جاری در سالن بین المللی همایش‌های رازی، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از امیدنامه، مهم‌ترین ویژگی و تفاوت پنجمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی با سایر کنفرانس‌های حوزه آموزش در کشور، تمرکز بر موضوعات کاربردی و تجربه محور است.

در این کنفرانس ضمن فراهم آوردن فضای یادگیری با ارائه برنامه‌های متنوع مانند: سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، ارائه مقالات برتر پژوهشی، مراسم تقدیر از سازمان‌های برتر شرکت کننده در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی آموزش، مراسم تقدیر از شرکت کننده در دومین دوره جایزه برترین‌های آموزش و توسعه کارکنان و مراسم تقدیر از چهره ماندگار آموزش و برپایی نمایشگاه جانبی ارائه خواهد شد.

معرفی و توصیف کامل نمونه‌های موفق حوزه‌های یادگیری کشور و معرفی ارکان جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه و جایزه برترین‌های آموزش و توسعه کارکنان از جمله مهمترین موضوعات کنفرانس است.

از جمله مهمترین اهداف این کنفرانس ایجاد بستر مناسب برای ارائه آخرین تازه‌ها ویافته های علمی، پژوهشی وتجربی، آراء وایده‌های مرتبط به محور و موضوعات اصلی کنفرانس و ایجاد زمینه عملیاتی کردن آنها اعلام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز