بیانیه حزب ندای ایرانیان؛

آلام توده‌های مردم غیرقابل انکار است/ دعوت همه مردم بصیر به حفظ هوشیاری و اتحاد

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۲۹:۰۸
کد خبر: ۶۵۷۷۳۲
آلام توده‌های مردم غیرقابل انکار است/ دعوت همه مردم بصیر به حفظ هوشیاری و اتحاد
حزب ندای ایرانیان در واکنش به وقایع اخیر در کشور با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: آلام توده‌های مردم غیر قابل انکار است و نگاه امنیتی به مشکلات مردم، باز کردن گره را پیچیده‌تر می‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در بخشی از بیانیه حزب ندای ایرانیان در مورد حوادث روزهای اخیر آمده است: ایران اسلامی در روزهای اخیر شاهد اعتراض مردم گلایه‌مندی بود که به حق از وضعیت اقتصادی به ستوه آمده و از آنجا که چشم اندازی برای بهبود وضعیت معیشتی خود نمی‌بینند رو به اعتراض آورده و فریاد نارضایتی سر داده‌اند.

این بیانیه یادآور شده است متاسفانه اعتراضات اقتصادی مردم در مواردی دستمایه سوءاستفاده گروهی از فرصت طلبان و اغتشاشگران شده و تخریب و خشونت و افراطی گری جای پیگیری مسالمت آمیز خواسته ها و مطالبات را گرفته است که این اتفاق نه تنها جای هیچ دفاعی ندارد بلکه مجموعه رخدادهای تلخ اخیر، قلب هر انسانی که دل در گرو توسعه این کشور را دارد به درد آورده است.

حزب ندای ایرانیان در این بیانیه ضمن دفاع از حق آحاد مردم برای طرح خواسته‌ها و مطالبات خود به شکل مسالمت آمیز، مخالفت خود را با هرگونه شعار ساختارشکنانه، رفتارهای ناهنجار و افراطی و موج‌سواری عناصر مشکوک و منفور فرامرزی، اعلام کرده و در عین حال به همه مسئولان، این فرمایش پیامبرگرامی اسلام را یادآور می‌شود: «من لا معاش له، لا معاد له»

در این بیانیه تاکید شده است: مبادا شعارهای افراطی سرداده شده و حمایت اپوزیسیون خارج نشین یا داخل نشینان تندرو که با رفتارهای سخیف در شعارها و در عمل پیوند با هم دارند و مدعیان امروز و مسولین دیروز که برای تکه دستمالی قیصریه رابه اتش میکشانند و سواستفاده از تجمعات مردمی باعث شود مسئولان و دولتمردان، اصل و اساس نارضایتی‌های اقتصادی را کتمان کرده و آن را حاصل توطئه‌ای از پیش تعیین شده بدانند. آلام توده‌های مردم غیر قابل انکار است و نگاه امنیتی به مشکلات مردم، باز کردن گره را پیچیده‌تر می‌کند.

در این بیانیه حزب ندای ایرانیان ضمن محکوم کردن خشونت وآشوبهای اخیر از عموم معترضان خواست خط خود را از عوامل مشکوک خشونتگرا و ضدانقلاب جدا کرده و اجازه ندهند احساسات پاکشان دستاویزی برای تندروی و حمله به نهادهای قانونی کشور و ارزش ها و فضیلت های ملی و دینی که پشتوانه صد هها هزار شهید مفقود الاثر و جانباز و مجروح و معلول را بهمراه داشته قربانی بی توجهی و توطه ها را فراهم آورد.

** دعوت همه مردم بصیر به حفظ هوشیاری و اتحاد

همچنین فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب ایران نیز با انتشار بیانیه ای نسبت به وقایع اخیر در کشور اعلام کرد: ایران اسلامی در این روزها بار دیگر شاهد رنگ دیگری از توطئه آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و اذناب آنها اسرائیل و عربستان سعودی و اجرای آن از طریق مزدوران و فریب خوردگان در داخل کشور است.

این فراکسیون در بیانیه خود بر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و مخصوصاً توجه به اقشار مستضعف و آسیب پذیر از طریق مسئولین ذیربط تاکید کرده و ایجاد فضای مناسب جهت طرح خواسته ها و مطالبات مردمی را لازم دانست.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب در این بیانیه خاطرنشان کرده است: مسلماً یکی از عوامل بسیار موثر در ایجاد مشکلات اقتصادی که منجر به نارضایتی مردم شده است، فتنه فتنه گرانی بوده است که زمینه تشدید تحریمهای اقتصادی و فشارهای قدرتهای مستکبر را با توطئه و خیانت خود بوجود آورده است.

این فراکسیون در بیانیه خود خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر و اعمال مجازات نسبت به مفسدان اقتصادی و غارتگران بیت المللی شد که در این وضعیت سخت اقتصادی، موجبات بدبینی و سلب اعتماد گروهی از مردم را از نظام اسلامی باعث شده اند.

در این بیانیه تاکید شده است: اصولگرایان، همه مردم بصیر و مسلمان ایران اسلامی را به حفظ هوشیاری و اتحاد و صبر و همه متخصصان و دلسوزان انقلاب اسلامی را به کوشش و تلاش بیش از پیش جهت حل مسائل اقتصادی و معیشتی دعوت می نماید.

فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب در این بیانیه از نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی خواست تا تسامح و تساهل در برخورد با اغتشاشگران را کنار گذارده و در اسرع وقت با معرفی عاملان و مسببان اغتشاشات به مردم، با شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز