جبهه مردمی فلسطین در واکنش به اعتراضات اخیر ایران؛

پندارهای آمریکایی ـ صهیونیستی با اراده ملت ایران شکست می‌خورد

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۴:۲۴
کد خبر: ۶۵۷۸۴۴
پندارهای آمریکایی ـ صهیونیستی با اراده ملت ایران شکست می‌خورد
جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد که پندارهای آمریکایی ـ صهیونیستی برای نفوذ در عرصه ایران و به هم زدن اوضاع داخلی آن حتما با عزم و اراده ملت ایران با شکست مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آمده است:

«هیچ کس شک ندارد اتفاقاتی که امروز جمهوری اسلامی ایران با آن روبروست، در چارچوب همان تلاش‌های همیشگی برای برهم زدن ثبات این کشور و تخریب جایگاه و نقش تأثیرگذار آن در منطقه و حمایتش از موضوعات مرتبط با آزادی و حقوق امت اسلامی به ویژه ملت ما، فلسطین است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «این اتفاقات مرتبط با خواسته‌های مردمی، که ممکن است در هر کشوری رخ دهد، هنگامی که با دستور و تحریک آمریکا و صهیونیست‌ها، به منافع ملت ایران آسیب زنند و فراتر از آن، امنیت و ثبات آن کشور را هدف قرار دهند، شک بر انگیز می‌شوند و ابعاد سیاسی خطرناکی به خود می‌گیرند».  

در این بیانیه همچنین آمده است: ما در جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل- از جایگاه هم پیمان آگاه از حقیقت سیاست ایران و جزئیات آن، بر این باوریم که آنچه در جمهوری اسلامی ایران در حال رخ دادن است و همچنین ارعاب رسانه‌ای و تحریک صهیونیستی آمریکایی و عربی همراه آن و همچنین همه ابزارهای ائتلاف ضد محور مقاومت، در چارچوب برنامه‌ای بلندمدت برای خارج کردن ایران از نقش مقاومتی خودش است. در مقابل کاملا اطمینان داریم که حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مقاومت از طریق مردم و نهادهایش و در رأس آن‌ها امام آیت الله خامنه‌ای، منبع قدرت برای ایران و ملتش است و جمهوری اسلامی توطئه دخالت در امور داخلی اش و خیال پردازی‌های دشمنان صهیونیستی و صهیونیست صفتش را ناکام خواهد گذاشت.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: همچنین جبهه ما با اطلاع از ملتمان و آگاهی‌اش، تأکید می‌کند که فلسطین با همه نیروهای مجاهد و سرزنده‌اش و با خواست و اراده ملتش در کنار جمهوری اسلامی در مقابله با دشمنان مشترکی که مردممان را با آتش کینه‌هایشان داغدار کردند، خواهد ایستاد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز