با موافقت رییس جمهور صورت گرفت؛

اختصاص اعتبار به دامداران و پرورش دهندگان ماهی در کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۰:۴۳
کد خبر: ۶۵۷۹۴۱
اختصاص اعتبار به دامداران و پرورش دهندگان ماهی در کرمانشاه
هیأت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حسن روحانی» رییس جمهور با اختصاص مبلغ 318 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای کمک به دامداران و پرورش دهندگان ماهی آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه موافقت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بر این اساس، مبلغ 266 میلیارد ریال از این کمک ها برای بازسازی 8875 واحد دامپروری خسارت دیده و به ازای هر واحد میانگین 30 میلیون ریال اختصاص یافت.

همچنین مبلغ 47 میلیارد ریال کمک بلاعوض به منظور جبران بخشی از خسارت ناشی از تلفات تولیدی پرورشدهندگان ماهی و مبلغ 5 میلیارد نیز برای بازسازی 168 مزرعه پرورش ماهی خسارت دیده به ازای هر مزرعه، میانگین 30 میلیون ریال پرداخت می شود.

دولت لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و سریلانکا را به تصویب رساند

هیأت وزیران لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا را مصوب و آن را برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

این موافقتنامه با اهداف تقویت همکاری و معاضدت در راستای اجرای عدالت کیفری و بازپروری اجتماعی محکومین، مورد توجه دو دولت قرار گرفته است و در راستای تحقق اهداف مزبور، به اتباعی که به واسطه ارتکاب جرم از آزادی خویش محروم هستند، فرصت تحمل مجازات در کشور متبوع آنها داده می شود.

نظر شما