وزیر دفاع خبر داد؛

برگزاری همایش فرصت­‌های سرمایه‌گذاری و توسعه سواحل مکران

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۲:۳۴
کد خبر: ۶۵۹۰۸۵
برگزاری همایش فرصت­‌های سرمایه‌گذاری و توسعه سواحل مکران
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از برگزاری همایش بزرگ فرصت­های سرمایه ­گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تهران خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع در حاشیه جلسه راهبردی وزارت دفاع با بیان اینکه اسفند ماه سال جاری همایش بزرگ فرصت‌های سرمایه­ گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در تهران برگزار می‌­ شود، اظهار کرد: قطعا این همایش فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه­ گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی خواهد بود تا از نزدیک با فرصت­‌های بی‌­نظیر منطقه در حوزه­‌های نفت و گاز و پتروشیمی، ترانزیت و حمل و نقل گردشگری و توسعه شهرهای جدید و... آشنا شوند.

دبیر ستاد توسعه سواحل مکران با اشاره به برنامه­‌های دولت دوازدهم برای معرفی فرصت­‌های سرمایه­ گذاری این منطقه به سرمایه­ گذاران افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توسعه سواحل مکران و برنامه­‌های کلان دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، مطالعات طرح جامع پهنه­ بندی منطقه انجام و پروژه­‌های خوبی در حوزه­‌های اقتصادی، اجتماعی در طول منطقه تعریف شده است.

وی افزایش ظرفیت پذیرش و ترخیص بار بندر شهید بهشتی از ۲. ۵ میلیون تن به ۸. ۵ میلیون تن، افتتاح فرودگاه دو منظوره جاسک و... را از جمله پروژه­‌های به بهره­ برداری رسیده در سال جاری برای توسعه سواحل مکران اعلام کرد و گفت: دولت اقدامات ارزشمندی برای توسعه این سواحل در دست اقدام دارد که امیدواریم این پروژه­‌ها، زمینه حضور سرمایه­ گذاران را در منطقه فراهم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز