سخنگوی فراکسیون امید خبر داد؛

مخالفت فراکسیون امید با افزایش قیمت حامل‌های انرژی

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۲۴:۴۵
کد خبر: ۶۵۹۷۴۰
مخالفت فراکسیون امید با افزایش قیمت حامل‌های انرژی
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، از مخالفت این فراکسیون با افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه دهک های آسیب پذیر خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز- یکشنبه- فراکسیون امید با اشاره به دستورکار بررسی بودجه سال 97، گفت: فراکسیون امید صبح امروز جلسه ای با اعضای امیدی کمیسیون تلفیق و رییس این کمیسیون به ریاست آقای عارف درباره بودجه سال 97 برگزار کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خروجی مطالب جمع بندی شده در فراکسیون امید، افزود: با توجه به وضعیت فعلی اقتصادی جامعه و برای جلوگیری از افزایش تورم، برداشت این است که فراکسیون با افزایش قیمت حامل های انرژی و حذف یارانه دهک های آسیب پذیر موافقت نمی کند.

پارسایی با بیان اینکه فراکسیون امید پیگیر است که بودجه سال 97 شفاف تر از بودجه های هرساله باشد، ادامه داد: فراکسیون به دنبال شفافیت بودجه و بستن فضاهایی که رانت در آن به وجود آمده است تا بودجه کاملا شفاف شده و بتوان روی آن نظارت کرد، لذا بر روی بحث نظارتی در بودجه سال 97 تاکید داریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه فضای امروز جامعه به برداشت از صندوق توسعه ملی نیاز دارد، یادآور شد: وضعیت بیکاری و عدم رونق جامعه سبب شده که در سال 97 از صندوق توسعه ملی با نظارت دقیق، جلوگیری از رانتخواری، حیف و میل کردن، فرصت طلبی و فساد در مسیر رونق و اشتغال در جامعه بهره برداری شود.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمالا روز سه شنبه فراکسیون امید بیانیه ای درباره بودجه سال 97 منتشر می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز