فعال سیاسی اصلاح طلب:

تحمیل سبک زندگی، باعث فاصله جوانان با حکومت شده است

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۹:۴۹
کد خبر: ۶۶۰۳۱۹
تحمیل سبک زندگی، باعث فاصله جوانان با حکومت شده است
فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است تحمیل سبک خاصی از زندگی باعث شکاف نسل جوان و حاکمیت در ایران شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «سعید شریعتی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، درباره صحبت‌های رییس جمهور درباره توجه به جوانان و شکاف نسل ها به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: من هم بر این نکته ای که آقای رییس جمهور بیان فرمودند، صحه می گذارم. همانگونه که در بیانیه مفصل و تحلیلی حزب اتحاد آمده است، یکی از مهمترین گسل ها و بحران ها فاصله میان گفتمان مسئولان و جمعیت جوان کشور بر سر موضوع ارزش ها، نگرش ها و هنجارهایی است که این دو به آن باور دارند.

عضو حزب اتحاد ملت ادامه داد: ما در حال حاضر با ارزش های ناهنجاری در نسل جوان و هنجارهای بی ارزش در جامعه مواجه هستیم، این شکاف بین دو سوی ماجرا وجود دارد.

شریعتی گفت: تحمیل سبک خاصی از زندگی باعث فاصله جوانان با حکومت می شود. من معتقدم  مدیریت کشور به سمت پیر شدن رفته و طبیعی است سن بالای مدیران قدرت درک خواسته‌‌های نسل جوان را کاهش می دهد.

این فعال سیاسی راه حل این مساله را پیچده ندانست و گفت: کافی است کمی از دگم ها و نگاه ایدئولوژی زده فاصله گرفته شود تا مسوولان ببینند که در کشور ما نگاه های بسیاری به زندگی وجود دارد و با اجبار و تحمیل جلوی تفاوت ها گرفته نشود.

شریعتی با تاکید بر صحبت های رییس جمهور ادامه داد: آقای روحانی و روشنفکران کشور بارها گفته اند که نیازی نیست ملت را به زور به بهشت ببریم. این نگاه باید در مسئولان کشور اصلاح شود زیرا ما مسئول بهبود وضعیت جامعه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز