روایت ابطحی از دیدار با ضرغامی؛

دل تنگ مان هرچه اراده کرد، گفت

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۵:۲۹:۳۴
کد خبر: ۶۶۳۵۸۸
دل تنگ مان هرچه اراده کرد، گفت
محمد علی ابطحی در کانال تلگرامی خود از دیدار با عزت الله ضرغامی خبر داده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمد علی ابطحی»، عضو مجمع روحانیون مبارز، در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای ضرغامی مهمانیِ هدفمندِ صبحانه هفتگی دارد. راحت و بی ملاحظه می شود با او حرف زد. به همین دلیل دل تنگ مان هرچه اراده کرد، گفت.

او نوشته است: معتقد بود که بخش زیادی از راهپیمایان ۲۵ خرداد ۸۸ در راهپیمایی حمایت از ولایت در ۹ دی ۸۸ شرکت کرده اند. بیانیه مجمع روحانیون مبارز پس از اغتشاشات اخیر را حرکتی صادقانه و به تعبیر من جبران مافات ۸۸ می‌داند.

ابطحی با اشره به مضوعات مختلف گفتگو اضافه کرد: علیرغم اختلاف نظر های سیاسی، که هیچکدام مخفی نمی کردیم، اقای ضرغامی با سعه صدر حرفهای صریح من را گوش کرد و همدلانه در موارد فراوان تایید می کرد و بعضی جاها هم نظر مخالفش را ارائه می کرد. یقین دارم شهامت انتقال نظرات دیگران به مسئولان را دارد. بالاتر ها اثر کرد که چه بهتر. نکرد هم گفت وشنود راهی است که مسیر جامعه مدنی و اصلاح طلبی از آن میگذرد.

مجمع روحانیون مبارز در آخرین بیانیه خود نوشت: «حوادث تلخ روزهای اخیر در نقاط مختلف کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و عوامل آشوبگر با سوء استفاده از اجتماعات و اعتراضات آرام مردمی با ایجاد آشوب، ناامنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی، و حتی قتل انسانهای بیگناه، اهداف پلید دشمنان را دنبال می کنند.»

نظر شما
پرونده ویژه