رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

احتمالا رئیس جمهور با مردم مستقیم صحبت خواهد کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹:۲۳
کد خبر: ۶۶۳۸۷۴
احتمالا رئیس جمهور با مردم مستقیم صحبت خواهد کرد
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: احتمالا هفته آینده دکتر روحانی مستقیما با مردم صحبت خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید «محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه امروز هیات دولت گفت: آنچه آقای روحانی در جلسه امروز هم تاکید داشت گسترش روحیه امید و نشاط در جماعه است. در ماه‌های گذشته شاهد زلزله‌های پی در پی در کرمانشاه، کرمان و خوزستان بوده‌ایم و همچنین حادثه نفتکش سانچی که مردم با بازماندگان این حوادث احساس همدردی کردند. ما باید برنامه‌های مفرح و امید بخشی برای جامعه داشته باشیم تا مردم شاد باشند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه هفته آینده آقای روحانی مستقیما با مردم صحبت خواهد کرد، اظهار کرد: برنامه‌هایی برای اشتغال روستایی وجود دارد، خانه‌هایی که فرسوده هستند، باید با کمک دولت بازسازی شده یا از نو ساخته شوند. باید بتوانیم در زمان کوتاه در کسب و کارهای خرد، ایجاد اشتغال کنیم.

واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا رییس‌جمهور دستور رفع فیلتر تلگرام را دادند، اظهار کرد: این موضوع در شورای عالی امنیت ملی مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شد.

رییس دفتر رییس‌جمهور در ادامه درباره برنامه‌های دولت برای بومی‌سازی پیام‌رسان‌ها در فضای مجازی بیان کرد: در این جلسه رییس‌جمهور دستور دادند که وزارت ارتباطات به جد دنبال سرمایه‌گذاری و حمایت از اپلیکیشین‌ها و شبکه‌های مجازی باشد که پیام‌رسان‌های بومی را داشته باشیم. قابل قبول نیست که مردم از یک شبکه اجتماعی انحصاری استفاده کنند البته حق مردم این است که از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند ولی از نظر امنیت ملی نمی‌شود یک شبکه اجتماعی فقط باشد.

واعظی در پایان در پاسخ به پرسشی در خصوص موضع ایران نسبت به تمایل اروپا برای مذاکره در زمینه موشکی، گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم آنچه مربوط به توان دفاعی کشور است، قابل مذاکره نیست و هیچ کشوری در این زمینه مذاکره نمی‌کند. آنچه ما با کشورهای دوست یا اروپایی در گذشته مطرح کرده‌ایم درباره موضوعاتی مثل سلاح‌های کشتار جمعی است. اینطور هم نیست که آنها این موضوعات را با ما مطرح کنند. ما موضوعات در ارتباط با حقوق بشر، دخالت‌هایی که دارند یا موضوعات مختلف مباحث خود را مطرح می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز