فعال سیاسی اصلاح طلب:

روحانی در ایجاد فرصت برای دگر اندیشان پیش قدم شود/ برای رفع مشکلات باید به متفکران فرصت عرض اندام داد

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۵:۵۱:۱۵
کد خبر: ۶۶۳۸۸۶
روحانی در ایجاد فرصت برای دگر اندیشان پیش قدم شود/ برای رفع مشکلات باید به متفکران فرصت عرض اندام داد
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به حمایت رئیس جمهور از آزادی بیان و اندیشه گفت: اگر رئیس جمهور اراده اش بر ایجاد فرصت به دگر اندیشان برای طرح اندیشه های شان است، باید پیش قدم شود و در این خصوص قاطعانه عمل کند.

«جلال جلالی زاده»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره حق بیان اندیشه های مختلف در کشور گفت: در قرآن کریم اشاره شده همه‌ حرف‌ها را بشنوید، بعد خودتان داوری و انتخاب کنید که این نشان دهنده نگاه اسلام به برتری اندیشه است. اما متاسفانه در طول تاریخ در سرزمین های اسلامی، قدرتمندان با این نیت که دیگران در کار آنها دخالت نکنند، مانع از بروز و ظهور تفکرات مختلف شدند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: امروز نیز مشاهده می کنیم که این دستور قرآنی در جوامع اسلامی منسوخ شده است و حاکمان نگذاشتند دگر اندیشان صدای خود را به جامعه برسانند.

او با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور باید به متفکران فرصت عرض اندام داد، گفت: ما نیز که مدعی اجرای قانونی اساسی با پشتوانه اسلامی هستیم، برای پیشبرد برنامه های کشور و حل مسائل مختلف باید به اندیشمندان فرصت بدهیم که اندیشه های خود را به جامعه عرضه کنند.

جلالی زاده با اشاره به حمایت رئیس جمهور از آزادی بیان و اندیشه اظهار کرد: اگر رئیس جمهور اراده‌اش بر ایجاد فرصت به دگر اندیشان برای طرح اندیشه های شان است، باید پیش قدم شود و در این خصوص قاطعانه عمل کند.

به اعتقاد این فعال سیاسی اصلاح طلب در این صورت قطعا جامعه از روحانی حمایت می کند، چرا که حل مشکلات جامعه در گرو فرصت دادن به متفکرین است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز