خط حزب‌الله ۱۱۷ منتشر شد؛

پایان افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۸:۰۷:۳۷
کد خبر: ۶۶۴۳۱۱
پایان افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی
صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی باعنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: در این میدان «مبارزه‌ی سرنوشت‌ساز»(۱۳۹۵/۰۴/۱۲)، دشمن عصبانی از شکست‌های متناوبش در مقابل مردم و انقلاب است. او از هر کاری برای ضربه‌زدن به کشور فروگذاری نمی‌کند. او، حالا که نمی‌تواند به "جسم" مردم لطمه بزند و امنیت جانی آنان را مورد تهدید قرار دهد؛ بر "ذهن" مردم حمله می‌کند تا "روح امید" مردم و تحرک آنان را خاموش کند و «نمی‌شود و نمی‌توانیم» را در جامعه حاکم کند. در مقابل چنین مردم لحظه‌شناس و وفاداری و در شرایط غیرعادی که کشور با آن روبه‌روست وظیفه‌ی مسئولین سنگین‌تر است: «فکر اساسی این است که کاری کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راه‌هایی هست، کارهایی هست که می‌شود کرد... معتقدم باید دل را به نقطه‌های امیدبخش حقیقی سپرد، نه به نقطه‌های خیالی.»(۱۳۹۳/۱۰/۱۷)

به گزارش خط حزب‌الله، روز سه‌شنبه، رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه‌ی بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی، با اشاره به موضوع فلسطین، به عنوان مسأله‌ی اصلی جهان اسلام فرمودند: «رژیم‌صهیونیستی در لبنان شکست خورد، مجبور به عقب‌نشینی شد، مجبور به اعتراف به شکست شد؛ درحالی‌که همه خیال می‌کردند این یک رژیم شکست‌ناپذیر است.» به همین دلیل گزارش هفته‌ی این شماره از نشریه نیز با عنوان «پایان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی» به همین موضوع پرداخته است.

همچنین نشریه خط حزب‌الله همزمان با ایام فرار شاه از ایران و نزدیک شدن به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ستون ویژه‌ی «بدتر از قاجار» را در صفحه‌ی سوم راه‌اندازی کرد. در این شماره، مطلبی با عنوان «شاهی که حتی اجازه تعیین نخست‌وزیر خود را هم نداشت» منتشر شد.

یک مجموعه بسته بعد از مدّتی فرسوده خواهد شد، همیشه جوان حزب‌اللهی در مقابل دشمن سینه سپر کرده است، ترامپ درباره ایران باید از مدل ریگان پیروی کند، پرچم پرافتخاری که میرزای شیرازی آن را بلند کرد، رفتار خود را از همین حالا خوب کنیم، شیوه درست از بین بردن خطای همسر و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوهفدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح جان باختگان کشتی نفتکش ایرانی تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

WEB-(26)-1

نظر شما
پرونده ویژه