افشاگری‌ها علیه قالیباف به پیگیری قضایی ختم می‌شود؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۵۵:۲۷
کد خبر: ۶۶۴۶۵۲
افشاگری‌ها علیه قالیباف به پیگیری قضایی ختم می‌شود؟
افشاگری‌های اخیر درباره مدیریت قالیباف در شهرداری تهران، طرح دوباره تحقیق و تفحص از شهرداری را جدی تر از گذشته کرده است، حتی اگر منجر به پیگیری های قضایی نشود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در حالی که نجفی شهردار تهران، مدیریت پیشین را به سو استفاده از منابع شهرداری برای مصارف انتخاباتی متهم کرد، یکی از نمایندگان مجلس نیز هزینه های بالای برخی پروژه های کوچک را شبه آفرین دانسته است.

بحث سید «هادی بهادری» عضو کمیسیون عمران مجلس پروژه شهر آفتاب است که نزدیک به یک هزار و 600 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و برای تکمیلش گفته می شود، باید 400 میلیارد تومان دیگر هزینه شود.

هزینه ای که به گفته او برای چنین پروژه‌ای شبهه‌آفرین است. هرچند این نماینده مجلس تاکید کرده است که این به معنای تایید تخلف نیست و برای شفاف سازی باید طرح تحقیق و تفحص از شهرداری به تصویب برسد.

طرحی که اسفند سال گذشته در مجلس به رای گذاشته شد و نمایندگان مستقل و اصولگرا به بهانه سیاسی و انتخاباتی بودن این طرح، به آن رای منفی دادند.

هرچند پس از گذشت شش ماه و بر اساس آئین نامه مجلس امکان طرح دوباره تحقیق و تفحص وجود دارد و برخی نمایندگان نیز در این باره اقدام کرده اند.

اگرچه این بار هم طرح نتوانست در کمیسیون عمران رای اکثریت را به دست آورد، اما تصمیم نهایی در صحن مجلس گرفته می شود؛ اینکه عملکرد قالیباف در شهرداری تهران واکاوی شود یا آنکه همچنان پرده ای ضخیم بر روی عملکرد 12 ساله او قرار گیرد.

هرچند دستگاه قضایی هم می تواند مستقلا به این موضوع ورود کند که تا به امروز تنها بر سر قضیه املاک نجومی اقدام کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز