معاون اول رییس جمهور:

آزاد راه شهید همت-کرج به زودی تکمیل می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۳۱:۲۱
کد خبر: ۶۶۴۸۹۷
آزاد راه شهید همت-کرج به زودی تکمیل می‌شود
معاون اول رییس جمهور ابراز امیدواری کرد، پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج ظرف چند ماه آینده تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و عمرانی وارد استان البرز شد و از سوی استاندار مورد استقبال قرار گرفت. 

معاون اول رییس جمهور سپس از روند احداث ادامه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مدیران پروژه، از آخرین وضعیت اجرایی این طرح و برنامه زمان بندی برای تکمیل آن مطلع شد.

وی همچنین درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج پروژه ای پراهمیت است چرا که تعداد زیادی از مردم روزانه در این مسیر تردد دارند و گاه با ترافیک های چند ساعته مواجه هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج ظرف چند ماه آینده تکمیل و دراختیار مردم قرار گیرد، بیان کرد: مهمترین محدودیت در تکمیل این پروژه، منابع بودجه ای و اعتبارات مالی است که امیدوارم با بکارگیری راهکارهای جدید بتوانیم منابع مالی لازم برای اجرای این طرح را تامین کنیم.

گفتنی است پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج آزاد راهی به طول ۱۴.۵ کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۲۵ میلیارد ریال در دست ساخت قرار دارد.

نظر شما
پرونده ویژه