داعش خبر داد:

خواننده رپ در سوریه کشته شد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۱۴۸
خواننده رپ در سوریه کشته شد
سایت وفا نزدیک به گروه داعش، خبر کشته شدن دنیس گاسپرت را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانیج سوریه، تایید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از یورونیوز، «دنیس گاسپرت»، خواننده رپ آلمانی که به گروه داعش پیوسته بود، احتمالا در حمله هوایی در سوریه کشته شده است. خبر  کشته ‌شدن وی را سازمان آمریکایی نظارت بر فعالیت جهادگرایان موسوم به «سایت» منتشر کرده است.

دنیس گاسپرت که با نام اختصاری «دسو داگ» در موسیقی شناخته می شد، یکی از شناخته شده ترین چهره‌های جهادی غیر بومی داعش بشمار می آمد. او در ویدئوهای متعدد داعش حاضر شده بود. به گفته سازمان «سایت»، دنیس گاسپرت در یکی از ویدئوهای منتشر شده نیروهای دولت اسلامی سر بریده‌ای را در دست گرفته بود.

پیش از این، چندین بار مرگ این جهادگرای آلمانی گزارش شده بود. آخرین بار در سال ۲۰۱۵ مرگ او اعلام شده بود. هر چند پنتاگون بعدتر از زنده ماندن او خبر داده بود.

این‌بار سایت وفا، نزدیک به گروه داعش، خبر کشته شدن دنیس گاسپرت را در بمباران روز چهارشنبه در شهر غرانیج سوریه اعلام کرد. سازمان آمریکایی نظارت بر فعالیت جهادگران با ترجمه این اطلاعیه توانسته به خبر کشته شدن دنیس گاسپارت پی ببرد. گروه داعش نیز در کانال تلگرام خود تصاویری از یک جسد را منتشر کرده است. گروه داعش عکس‌های منتشر شده را متعلق به این خواننده آلمانی تبار خوانده است.

نظر شما
پرونده ویژه