آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی:

انصاف این است که از رئیس جمهور تشکر کنم/ آقای روحانی آنچه را که مطابق با ضوابط اعتقادی شیعه است بسیار دقیق و جالب بیان کردند

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۲:۱۳
کد خبر: ۶۶۵۳۵۴
انصاف این است که از رئیس جمهور تشکر کنم/ آقای روحانی آنچه را که مطابق با ضوابط اعتقادی شیعه است بسیار دقیق و جالب بیان کردند
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاد خارج فقه حوزه علمیه و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: انصاف این است که از رئیس جمهور تشکر کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، استاد خارج فقه حوزه علمیه و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، در گفتگویی گفت: ما روز یکشنبه نقدی بر کلمات ریاست محترم جمهوری داشتیم و واقعا آنچه را که گفتیم از باب دغدغه‌ دین بود، از باب این که یک طلبه وقتی ببیند حرفی به عنوان دین، ولو ناقص زده شود، چه رسد به جایی که ظاهر کلام کاملا خراب باشد، وظیفه‌ شرعی اوست که حق را ابراز کند.

آیت االه فاضل لنکرانی ادامه داد: ما در آن درس اشکال مطالب ایشان را با استدلال مطرح کردیم و منتظر عکس العمل ایشان بودیم که خوشبختانه ایشان در سخنرانی خود آن مطلب را توضیح داده و آنچه را که مطابق با ضوابط اعتقادی شیعه است بسیار دقیق و جالب بیان کردند. در آن جلسه هم ما گفتیم ممکن است مقصود ایشان چیز دیگری باشد که الحمدلله معلوم شد مقصودشان همین بوده که دیروز بیان کردند.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان گفت: من کاری به مسائل جناحی و اختلافات سیاسی ندارم اما از باب اینکه انصاف باید رعایت شود، به سهم خود از ایشان تشکر می کنم که این مسئله را اصلاح کردند.

نظر شما
پرونده ویژه