فعال سیاسی اصلاح طلب:

رییس جمهور برای مردم امید ایجاد کرد/ دولت به موضوع بافت‌های فرسوده به صورت جدی ورود کرده است/ همه برای نجات کشور بسیج شوند

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۷:۳۹:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۶۴۰
رییس جمهور برای مردم امید ایجاد کرد/ دولت به موضوع بافت‌های فرسوده به صورت جدی ورود کرده است/ همه برای نجات کشور بسیج شوند
مشاور امور بانوان شهردار تهران گفت: ساختمان هایی که قراراست بدون هزینه در اختیار مردم قرار گیرد، خبر مهمی بود، همینکه مردم بدانند دولت بی‌‌نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نیست، بسیار مهم است.

«فاطمه راکعی»، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، پیرامون "صحبت های رییس جمهور با مردم" گفت: دشمنان جهانی، منطقه ای و نادان هایی که در داخل کشور هستند، اجازه نمی دهند اوضاع  کشور حالت طبیعی داشته باشد. این دشمنان و مخالفان داخلی با حرف ها و اقدامات تحریک کننده باعث گسترش شکاف‌های موجودی در کشور می‌شوند.

او با اشاره به شرایط و اتفاقات اخیر در کشور افزود: با اتفاقاتی که اخیرا در کشور رخ داد، تکرار این نوع برخوردها برای امنیت ملی و آرامش کشور خطر آفرین است. دیدارهای منظم رسانه ای رییس جمهور و دیگر مسئولین، می تواند تاثیر مثبت در ایجاد آرامش برای مردم داشته باشد. پس از افزایش قیمت ارز در برابر ریال، صحبت های رییس جمهور بسیار بجا بود.

او در ادامه گفت: دکتر روحانی با  شخصیت  آرامی که دارند  به مسایل ورود کردند و با منطق، استدلال و به آرامی طوری که باعث ایجاد هیجان کاذب یا واقعی نشود، صحبت کردند. البته این را هم باید گفت که مجری در گفت و گو بسیار مهم است و جناب  رشید پور چون چهره محبوب، آگاه و شناخته شده ای هستند، سوال های اصولی  و خوبی را مطرح و گفت و گو را خوب اداره کردند. رشید پور سوال های مردم را مطرح کرد و جواب های خوبی هم از رییس جمهور گرفت.

راکعی با بیان اینکه "درست است که به یک سری مسایل سیاسی پرداخته نشد اما رییس جمهور با صحبت‌های خود برای مردم امید ایجاد کرد" افزود: صحبت های آقای روحانی برای دعوت به آرامش و تاکید بر امنیت بسیار مهم بود. چهره رییس جمهور متبسم تر از همیشه بود و این آرامش و تبسمی که داشتند خیلی شیرین و باعث آرامش می شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: رییس جمهور پیرامون سوال های زلزله و موضوعات پیش آمده به خوبی پاسخگو بودند و یک سری مسایل امیدوار کننده برای مردم مطرح کردند، خصوصا در مورد ایمن سازی محیط های شهری و روستایی در برابر زلزله که واقعیتی رایج در کشور است.

مشاور امور بانوان شهردار تهران در ادامه افزود: دولت به موضوع بافت های فرسوده به صورت جدی ورود کرده است. ساختمان هایی که قراراست بدون هزینه در اختیار مردم قرار گیرد، خبر مهمی بود. همین که مردم بدانند دولت نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت نیست، بسیار مهم است. 

او بیان کرد: تلاش ها در جنوب کشور برای مبارزه با ریزگردها امید بخش بود. من به شخصه از یک سری اقدامات مربوط به ریزگردها و هوای آلوده کلان شهرها آگاه نبودم، که سخنان رییس جمهور امید در من ایجاد کرد.

راکعی گفت: اینکه مردم بدانند افرادی که انتخاب‌شان کردند و رای دادند در همه کرسی های سیاسی درد مردم را می فهمند، نگران سلامت آنها هستند و در کنار آن دغدعه منافع ملی و توسعه کشور را دارند، حایز اهمیت است و مردم متوجه می شوند که دولت آنها را نادیده نمی گیرد.

او اضافه کرد: انتظار داریم همه برای نجات کشور مخصوصا در بحث آلودگی هوا و کم آبی بسیج شوند.

راکعی تاکید کرد: با شناختی که از دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر دارم کارهای بزرگی در حال شکل گیری است. در حال حاضر افق نگاه ها و نوع کارها متفاوت با دولت قبلی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: بسیار خوب است که صدا سیما با برنامه ریزی درست شخصی را انتخاب کند که مدیرت اجرا داشته باشد و درد مردم را بفمهد و حرف آنها را بزند. اگر مردم در جریان تلاش های دولت قرار گیرند، مایه امید و وحدت بخش است و از شیطنت افرادی که آرزوی بر آشفتن شرایط ایران را دارند، جلوگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز