نظر کاربران فضای مجازی درباره خودرو مسئولین

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۹:۵۸:۴۵
کد خبر: ۶۶۸۸۲۱
نظر کاربران فضای مجازی درباره خودرو مسئولین
مدتها است که بحث صنعت خودرو از جمله بحث‌های داغ در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخیرا موج انتقاد به مسئولین به علت استفاده از خودروهای خارجی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است. یکی از هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود با مقایسه ای میان مسئولین کشورهای مختلف که هریک از خودروی ملی کشورشان استفاده می کنند با مسئولین ایران که خودروهای خارجی سوار می شوند، به آنها انتقاد کرده است.

او می نویسد: " مسئولین عزیز محترم لطف کنن یا از همین لگن های لکنته تولید ملی سوار شن، یه کم بخندیم. یا بساط این تعرفه ها و ثبت سفارش ها و حق گمرک ها و سر گردنه گیری ها رو جمع کنن که ملت هم ماشین مناسب به قیمت مناسب سوار شن.از همونایی که سوار میشین."

کاربران از رویکرد او حمایت کرده و اظهار نارضایتی از عدم تناسب حرف و عمل مقامات دارند، درحالیکه دعوت به استفاده از تولید ملی می کنند کماکان خود سوار بر خودروی غیرملی هستند.

کاربران همچنین گفته اند که برای حل این مشکل پیش از هرچیز کیفیت خودروهای داخلی باید بهبود پید اکند. برخی کاربران معتقدند تلاش در این زمینه به هیچ نتیجه ای نمی رسد و تغییری در وضعیت اسف بار صنعت خودرو بوجود نخواهد آمد. اما دسته ای دیگر از کاربران امیدوارترند، آنها از این هنرمند و سایر افراد تاثیر گذار که صدای آنها شنیده می شود خواسته اند که با جدیت به انتقال حرف دل مردم ادامه دهند تا شاید به گوش مسئولین برسد و بهبودی حاصل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز