در دومین روز دهه فجر و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

خط تولید یخچال‌های ال‌جی گلدیران در سیرجان افتتاح شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۳:۱۳
کد خبر: ۶۷۱۵۴۱
خط تولید یخچال‌های ال‌جی گلدیران در سیرجان افتتاح شد
خط تولید یخچال‌های ال‌جی گلدیران توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با سفر رییس جمهور به استان کرمان،  خط تولید انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی شرکت گلدیران توسط وزیر صنعت و معدن افتتاح شد.

این پروژه حاصل همکاری یک ساله شرکت صنایع گلدیران و شرکت ال جی بوده است که در منطقه اقتصادی سیرجان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار و سالن هایی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع بنا شده است.  

برای راه اندازی این پروژه ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی ( فاینانس شده توسط شرکت ال جی) و ۷۰۰ میلیارد ریال نیز سرمایه گذاری ریالی انجام شده است.

این طرح که در راستای اهداف تعیین شده و سیاست های ابلاغی مربوط به اقتصاد مقاومتی به اجرا درآمده است سه هدف اشتغالزایی، انتقال دانش فنی و جذب سرمایه های خارجی را مدنظر خود قرار داده است.

با راه اندازی این خط تولید برای ۵۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم و برای ۵ هزار  نفر نیز اشتغالزایی غیرمستقیم ایجاد می شود.

از اهداف از ساخت و راه اندازی این خط، تولید ۱۰ مدل مختلف از انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید و دور این دور ال جی است که با ظرفیت سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه و همراه با آخرین تکنولوژی ال جی به راه افتاده است.

شرکت صنایع گلدیران با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین بازار و نیازهای داخلی، برنامه هایی برای صادرات این محصولات در نظر گرفته است،  که باتوجه به برنامه ریزی های موجود امکان پذیر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز