بیانیه فراکسیون جوانان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

نظام برآمده از انقلاب جوانان ۵۷، همواره به جوانان نیاز دارد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۰:۴۹
کد خبر: ۶۷۱۹۴۹
نظام برآمده از انقلاب جوانان ۵۷، همواره به جوانان نیاز دارد
اعضای فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، طی بیانیه ای از همه دل دادگان به پیشرفت و تعالی کشور دعوت کردند تا هم پا و همراه سیل خروشان ملت، به ویژه فرزندان جوان این انقلاب، با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، بار دیگر با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، تجدید بیعت کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه فراکسیون جوانان به مناسبت ایام الله دهه فجر به شرح زیر است:

دهه فجر یادآور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است. روزهایی که با حرکت وحدت آفرین و تلاش یکپارچه ملت ایران  با همراهی پیر و جوان، نظام فرتوت سلطنت را در ایران برانداخت و جمهور ملت را حاکم بر سرنوشت خویش ساخت.

انقلابی که در اوج مبارزاتش، انقلابیونش به جای گلوله گل سرخ بر سلاح‌ها می گذاشتند، انقلابی که دعوتش به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود: آرمانی مدنی، متعالی و انسانی.

انقلاب ایران در کنار همه شگفتی‌ها و خرق عادت‌ها، یک ویژگی منحصر به فرد دیگر هم داشت: اعتماد بی مثال و بی بدیل رهبر کبیر انقلاب به جوانان.

به وقایع دهه اول انقلاب که نیک می نگریم اعتماد و تکیه رهبری و ملت بر جوانان، یک الگوی مدیریتی بی نظیر را جلوی چشمان ما قرار می دهد. جنگی که می توانست انقلاب نوپا وجامعه ایرانی را تا اعماق فاجعه به پیش برده با همت و مدیریت همین جوانان، به حماسه ای ماندگار تبدیل شد. سازندگی پس از جنگ در پی آن دوران نیز همگی مرهون تلاش جوانان و اندیشه پویای آنان بوده است.

بی راه نرفته‌ایم اگر ادعا کنیم موتور پیش برنده مراحل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران، همواره جوانان بوده اند. مقام معظم رهبری نیز همواره بر این مهم تاکید داشته اند . اینک که در حال نزدیک شدن به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلابیم جای این پرسش وجود دارد که چرا جوانان، از عرصه مدیریت کشور دور مانده اند؟ جوانانی که پرورش یافته همین انقلاب و در بسیای از زمینه ها از جوانان سابق ، دانش آموخته تر و توانمند ترند. نظام برآمده از انقلاب جوانان 57 هنوز و همواره به نیرو و فکر جوان نیاز دارد. بی شک تزریق این انرژی تازه سرعت مضاعفی به پیشرفت کشور و کارآمدی نظام خواهد بخشید به ویژه انکه اکنون این جوانان به راحتی می توانند درکنار مدیران و مسئولان نسل اول و دوم انقلاب ، تجربه اندوزی و تمرین مدیریت کنند.جوانان امیدهای برامده از انقلابند. آنان را دریابیم تا نظام ما پویا و پرفروغ در عرصه جهان همچنان بدرخشد.

فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در این ایام گرامی، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، همچنان بر وعده خویش برای تلاش در رفع موانع و مشکلات پیش روی جوانان عزیز میهن اسلامی تاکید می کند.

ما اعضای فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از همه دل دادگان به پیشرفت و تعالی کشور، هم پا و همراه سیل خروشان ملت، به ویژه فرزندان جوان این انقلاب، با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، بار دیگر با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، تجدید بیعت خواهیم کرد تا امیدی در دل دوست داران و یاسی بر دل بدخواهان ملت بزرگ ایران ، برانگیزیم.

فراکسیون جوانان دهمین دوره

مجلس شورای اسلامی  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز