نقشه دشمنان در جشن انقلاب نقش برآب شد؛

مردم گله‌مند هم آمدند

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۵:۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۵۸۵۲
مردم گله‌مند هم آمدند
یاسر صادقی- سردبیر

امروز مردم ایران باز هم به میدان آمدند تا به همه ثابت کنند در هر صورت پشت ایران، انقلاب و اسلام ایستاده‌اند؛ حتی همه کسانی که گله‌هایی داشته و دارند و خستگی و فشارهای مختلفی را تحمل کردند در این حماسه باشکوه حضور داشتند.

مردم ایران همه سختی‌ها را تحمل کردند تا ایران را آباد کنند، ایرانی که برای سر پا ماندنش از جان و مال خود در بزنگاه‌های تاریخی گذشته‌اند. اکنون که دشمنان بیش از هر زمان دیگری برای پاره پاره کردن این خاک دندان تیز کرده‌اند تنها اتحاد و همدلی می‌تواند جلوی آنها بایستد. دشمنان اما این بار برای ضربه به ایران و انقلاب دست روی زخم‌های اقتصادی مردم گذاشته‌اند. دشمنانی که به خون ملت ایران تشنه‌اند اکنون دلسوز این ملت شده‌اند. کسانی که انواع توهین‌ها و تهمت‌ها را به مردم ایران روا داشته‌اند اکنون برای مشکلات مردم ایران اشک تمساح می‌ریزند. کیست که نداند آنها درد مردم ندارند و فقط برای از بین بردن اقتدار و استقلال این مردم به میدان آمده‌اند؟ کیست که نداند این شعارها و حمایت‌های‌شان برای نفوذ و در نهایت ضربه زدن به ملت ایران است؟

مردم ایران مشکلات زیادی دارند و به تعبیر مقام معظم رهبری گله‌مندند اما آنها هیچ‌گاه خائن به کشور نبوده‌اند. آنها زمانی که احساس کنند حرکتی نه فقط سودی برای کشور ندارد بلکه ضربه‌های جبران ناپذیری به کشور و انقلاب وارد می‌کند نه فقط از آن حرکت فاصله می‌گیرند بلکه با هم برابر آن حرکت می‌ایستند.

امروز هم مردم آمدند تا اعلام کنند می‌دانند مشکلات وجود دارد و این مشکلات را با پوست و استخوان خود حس می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود پشت کشور را خالی کنند تا گرگ‌هایی در لباس بره استقلال، آزادی و عزت آنان را به تاراج ببرند. آنها ایستاده‌اند تا مشکلات را کنار دولت کنار بزنند و کشوری آباد و آزاد و مستقل تحویل نسل‌های بعدی بدهند.

مردم ایران سرنوشت مردم عراق، سوریه، یمن و افغانستان را دیده‌اند، مردم ایران دیدند قدرت‌های خارجی و نادانان داخلی این کشورها، به اسم اصلاح و رفع مشکلات دست به کار شدند در نهایت نه فقط مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آنان رفع نشد بلکه ویرانه‌ای برای‌شان باقی ماند با میلیون‌ها زن و مرد و کودک آواره که معلوم نیست چند دهه باید تلاش کنند تا بتوانند این خسارت‌ها را جبران کنند که البته جبران این حجم از خرابی بسیار سخت و حتی شاید بعید باشد.

آری؛ مردم ایران گله‌مندند اما آمدند تا ثابت کنند در سایه اتحاد و همدلی‌شان نمی‌گذارند «ایران، ویران شود».

نظر شما