فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد؛

مسئولین به دور از نگاه سیاسی پاسخگو مطالبات مردم باشند

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۵۷:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۰۹۲
مسئولین به دور از نگاه سیاسی پاسخگو مطالبات مردم باشند
فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن قدردانی از حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از مسئولین درخواست کرد با تمام توان به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی، پاسخ به مطالبات برحق مردم و حل مشکلات آنها را در اولویت قرار دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

 تاریخ اسلام جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانی مثل جوانهای ایران ما سراغ ندارد و ملتی مثل ملت ایران در تاریخ ثبت نشده است.

حضرت امام خمینی(ره)

ملت بزرگ ایران بار دیگر گلبانگ حضور و شعور و بصیرت سردادند.

حضور حماسی مردم  سرفراز ایران، در لبیک به خلق۲۲ بهمن تماشایی رهبر معظم انقلاب (مدظله الشریف) در جشن چهل سالگی انقلاب بی بدیل است.

هوشمندی و بیداری و فرصت شناسی و همبستگی و همدلی و حضور مردم در سراسر کشور، یک بار دیگر معادلات دشمنان نظام را بر هم ریخت. ندای  بصیرت وشور و شعور انقلابی و یکدلی مردم به جهانیان ثابت کرد هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند امنیت و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند؛ چرا که مردم بزرگترین پشتیبان این نظام هستند.

با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر  رهبر فرزانه انقلاب و تقدیر از حماسه حضور ملت بزرگ ایران که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان  تاریخ انقلاب افزودند، از دولت و مجلس و قوه قضاییه و مدیران و مسئولین در تمام سطوح درخواست می‌نماییم  به پاس بزرگی این مردم همیشه در صحنه که در تمام ۳۹ سال انقلاب با نثار عزیزترین سرمایه‌های زندگی خود پشتیبان نظام بوده‌اند مصمم‌تر از دیروز  با تمام توان خود  به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی، با وحدت و یکدلی و هم‌افزایی تنها به مردم بیندیشند و عدالت محوری، پرهیز از اتلاف زمان، مبارزه با اشرافی‌گری و پاسخ به مطالبات بر حق و  حل مشکلات مردم  تنها اولویت آنها باشد.

عزت و سرافرازی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم  عدالت، صلح و مهرورزی و اقتدار  نشات گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) در عرصه‌های بین المللی را از خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.»

نظر شما