حملات هوایی رژیم صهیونیستی تا کنون تلفاتی نداشته است؛

حمله به غزه پس از هلاکت یک صهیونیست

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۷۸۶۰۴
حمله به غزه پس از هلاکت یک صهیونیست
جنگنده های رژیم اشغالگر قدس شنبه شب به صورت گسترده در حریم هوایی نوار غزه به پرواز درآمدند و چند منطقه را بمباران کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از العالم، در پی انفجار بمب در مسیر حرکت گشتی اسرائیلی در شرق شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو تن نیز زخمی شدند.

خبرنگار فلسطین الیوم در شرق خانیونس اعلام کرد صدای این انفجار در سرزمین‌های اشغالی شنیده شده و پس از آن آمبولانس‌ها و یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی برای انتقال مجروحان، وارد محل وقوع انفجار شدند.

رژیم صهیونیستی در پی این انفجار برج دیده‌بانی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی را گلوله‌باران کرد.

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده های رژیم اشغالگر قدس شنبه شب به صورت گسترده در حریم هوایی نوار غزه به پرواز درآمدند و چند منطقه را بمباران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون تلفاتی در پی نداشته است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: دو مجروح فلسطینی به دلیل اصابت های ناشی از حمله هوایی اسرائیل، به بیمارستان النجار در نوار غزه منتقل شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین هم با ضد هوایی به سوی جنگنده های رژیم اشغالگر شلیک و آنها را به خروج از حریم هوایی نوار غزه مجبور کردند.

در همین حال منابع فلسطینی اعلام کردند که چند فروند موشک از شهر رفح در جنوب نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک شده است. تا کنون اطلاعاتی از خسارت ها و تلفات این حملات منتشر نشده است.

آژیرهای خطر هم بار دیگر در شهرک های صهیونیست نشین در مرزهای غربی با نوار غزه به صدا درآمد.

اشغالگران صهیونیست همچنین از یک برج نظامی، مزارع شهروندان فلسطینی را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: ارتش رژیم صهیونیستی منطقه النهضه و البرج الاحمر را در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه هدف آتش توپخانه قرار داد.

منطقه بیت حانون در نوار غزه نیز هدف حملات هوایی اشغالگران قرار گرفت.

ارتش اسرائیل اعلام کرد مواضع حنبش حماس و تونل های زیرزمینی این جنبش را در نوار غزه بمباران کرده است.

آمادگی کامل مقاومت فلسطین

کمیته های مقاومت فلسطین شنبه شب اعلام کرد انفجار بمب در مناطق مرزی فلسطین اشغالی با نوار غزه حامل پیامی مبنی بر آمادگی مقاومت است.

کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد عملیات انفجار بمب در مسیر گشتی نظامیان اسرائیلی در شرق خانیونس در جنوب نوار غزه که عصر شنبه رخ داد در چارچوب واکنش به نفوذ این رژیم اشغالگر به مرزهای شرقی غزه بود.

در این بیانیه آمده است عملیات انفجار بمب حامل پیام مهمی است که آمادگی مقاومت و حضور فوری و بیداری کامل آن را در دفاع از مردم فلسطین و واکنش به تجاوز های اسرائیل نشان می دهد.

بر اساس این بیانیه ، هرگونه حماقت اسرائیل در قبال نوار غزه با واکنش قاطع مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد و مقاومت دست بسته و ساکت نخواهد بود بلکه حق پاسخ به هرگونه جنایت و تجاوز طرف اسرائیلی را برای خود محفوظ می داند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز