رئیس دفتر رئیس‌جمهور:

سال خوبی نداشتیم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۶:۴۵
کد خبر: ۶۸۰۱۷۲
سال خوبی نداشتیم
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: متاسفانه به لحاظ اتفاقات ناگوار امسال سال خوبی نبود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیات دولت از وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و بسیج برای اتفاقات خیایان پاسداران تقدیر و تشکر شد.

وی با تاکید براین که نیروهای انتظامی و امنیتی به خوبی مدارا و عمل کردند، ادامه داد: سه نفر از نیروی انتظامی و دو نفر هم از بسیج به شهادت رسیدند و تعدادی هم زخمی شدند ولی آنها با خویشتنداری با معترضان بسیار خوب برخورد کردند.

رئیس دفتر رییس جمهور یادآور شد: رییس جمهوری و اعضای دولت امروز ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران به ویژه فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و بسیج با خانواده های این پنج شهید ابراز همدردی کردند و دکتر روحانی برای رسیدگی به مجروحان دستورداد.

واعظی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین گزارشی درمورد سقوط هواپیمای تهران - یاسوج ارایه شد که رییس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت خانواده های داغدار این حادثه دستور داد ، باید هرکاری انجام داد که در آینده از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

وی در پاسخ به انتقادها از جمله ضرورت استعفا و استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: بحث هواپیما روال فنی دارد و با جدیت به دنبال پیدا کردن جعبه سیاه هستیم. باید گروه هفت نفره ای که از فرانسه وارد کشور شده اند ابعاد کار را بررسی کنند و به نظر من در حال حاضر نباید پیش بینی کرد که به چه دلایلی این اتفاقات رخ داده است.

رئیس دفتر رییس جمهور تاکید کرد: بعد از بررسی درباره موضوعات فنی و جانبی، تردید نکنید که اگر فردی مقصر باشد و اشکالی وجود داشته باشد با آن حتما برخورد می شود.

واعظی همچنین درباره امنیت سفر مردم با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حوادثی که رخ داده است، گفت: قطعا یکی از دغدغه های جدی نظام و دولت، امنیت مردم است که در سفر و دیگر فعالیت های خود امنیت داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اتفاقات رخ داده چون سیل، زلزله، حادثه کشتی سانچی و مسایل مختلف که همه باهم غمگین و نگران از این وضعیت هستیم، باید دعا کنیم که این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

وی افزود: برای این موضوع دستورهای لازم صادر شده و به همین دلیل در دولت درباره این مسایل مفصل بحث شد و کمیته ای برای پیگیری این مسایل تشکیل شد ، مردم مطمئن باشند که آنچه در توان همه ارگان ها و دستگاه های مسئول است، تلاش می شود که مردم تعطیلات خوبی را داشته باشند و با آرامش سفر کنند.

رئیس دفتر رییس جمهور درباره طرح جدید ترافیک شهرداری تهران و ایجاد دغدغه برای ساکنین در منطقه طرح ترافیک گفت: این مسئله و دغدغه مردم، دغدغه دولت نیز است و حتما دولت در تلاش است که نگران های مردم کمتر شود و آرامش بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز