با صدور پیام های جداگانه؛

وزیر اطلاعات به فرمانده هان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تسلیت گفت

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۸۱۹۰۵
وزیر اطلاعات به فرمانده هان نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تسلیت گفت
وزیر اطلاعات در پیام های جداگانه شهادت 3 تن از کارکنان نیروی انتظامی و یک نفر از بسیجیان سپاه پاسداران در خیابان پاسداران تهران را تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» در پیام های جداگانه خطاب به «سردار سرتیپ پاسدار اشتری» و «سردار سرلشکر پاسدار جعفری» شهادت این 4 تن را به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده این شهدا تبریک و تسلیت گفت.
*متن پیام وزیر اطلاعات به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است: 
«بسمه تعالی
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سردار سرتیپ پاسدار اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
شهادت مظلومانه 3 تن از پرسنل خدوم و فداکار نیروی انتظامی را که در راه حفظ امنیت و استقرار نظم و آرامش و با سوء استفاده از رأفت و خویشتن داری آن نیرو توسط آشوبگران به وقوع پیوست ،صمیمانه خدمت حضرتعالی ،حافظان نظم و امنیت و خانوده های داغدار ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
سید محمود علوی»

*متن پیام وزیر اطلاعات به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
«بسمه تعالی
بسم رب الشهدا و الصدیقین
سردار سرلشکر پاسدار جعفری
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
شهادت مظلومانه یکی از بسیجیان جان بر کف را که در راه حفظ و حراست از امنیت و حقوق شهروندان توسط آشوبگران به شهادت رسید ند خدمت حضرتعالی و نیروهای خستگی ناپذیر بسیج و خانواده داغدار شان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
سید محمود علوی»
به گزارش ایرنا، جمعی از اراذل و اوباش دوشنبه شب (30 بهمن) در اقدامی غیرقانونی با تجمع در خیابان پاسداران تهران (محدوده کلانتری 102) ضمن ایجاد بی نظمی، ناامنی و درگیری در سطح منطقه، 3 مامور پلیس و یک نیروی بسیجی را حین انجام وظیفه برای برقراری نظم و امنیت به شهادت رساندند.
مراسم ترحیم شهدای حادثه خیابان پاسداران عصر امروز یکشنبه با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و مسئولان لشکری و کشوری در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.

**پیام تسلیت به مناسبت حادثه سقوط هواپیما
وزیر اطلاعات همچنین در پیام دیگری حادثه سقوط هواپیما در یاسوج را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت سیدمحمود علوی آمده است: «خبر سقوط هواپیمای تهران –یاسوج ،باعث تأثر و تألم اینجانب گردید . از صمیم قلب با خانواده های گرامی درگذشتگان همدردی می نمایم و ضمن عرض تسلیت این حادثه ی غمناک ، از درگاه خداوند متعال برای همه ی از دست رفتگان علو درجات و بخشش واسعه ی الهی و برای خانواده های معزز آنها ، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم .»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز