در گفتگو با برنا مطرح شد؛

نظر «محمد هاشمی» درباره اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۴:۲۲
کد خبر: ۶۸۲۷۱۹
نظر «محمد هاشمی» درباره اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص
محمد هاشمی، درباره احتمال اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص مصلحت گفت: نمی‌توانم چنین چیزی را پیش بینی کنم.

«محمد هاشمی»، برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره اظهارات جدید احمدی نژاد گفت: صحبت‌هایی از آقای محسن رضایی در نقد حرف های آقای روحانی و احمدی نژاد شنیدم که نوع نقادی آقای محسن رضایی را درست نمی‌دانم. به نظر من، تفاوت بسیاری بین حرف‌های احمدی نژاد و روحانی وجود دارد. اگر صحبت‌های احمدی نژاد از زبان گروه های دیگر مطرح می شد، برخورد بسیار شدیدی با آن می شد.

هاشمی افزود: چرا همه سکوت کرده اند و وعده به آینده می‌دهند را نمی‌دانم.

او همچنین درباره صحبت هایی که درباره اخراج احمدی نژاد از مجمع تشخیص می شود، گفت: نمی‌توانم چنین مساله‌ای را پیش بینی کنم، اما خود مجمع اختیار اخراج اعضا را ندارد. انتخاب اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام بر عهده مقام معظم رهبری است.

بنابر این گزارش، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود گفت: متاسفانه برخی مواقع شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که می بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه های معاند بیگانه را فراهم می کند.

وی همچنین طرح موضوع رفراندوم را آن هم در روزی که سیل خروشان ملت، سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته اند، مورد انتقاد قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز