دبیرکل حزب اسلامی کار:

هیچ‌گاه یاد نگرفتیم، بگوئیم و بشنویم/ خجالت می‎‌کشیم، قانون احزاب را به کسی نشان بدهیم

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۵:۵۲
کد خبر: ۶۸۳۷۴۹
هیچ‌گاه یاد نگرفتیم، بگوئیم و بشنویم/ خجالت می‎‌کشیم، قانون احزاب را به کسی نشان بدهیم
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: گزارش همایش فصلی‌خانه احزاب به زودی منتشر و تقدیم مردم می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «حسین کمالی»، دبیرکل حزب اسلامی کار، در شانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری گفت: روز گذشته همایش فصلی‌خانه احزاب داشتیم تا روسای احزاب و اعضای آن دیدگاه خود را بیان کنند، نظرات جمع بندی شد و گزارش آن به سمع و نظر ملت شریف ایران خواهد رسید.

رییس خانه احزاب گفت: در هر ساعت، ۱۸ طلاق ثبت می‌شود و ما ۵ میلیون بیکار داریم. طبق آمارها، خط فقر کمر مردم را شکسته است و این زیبنده نظام نیست. این که شب‌ها ۴ الی ۵ میلیون نفر دست خالی به خانه می‌ورند باید برای شما درد باشد و خنده را روی لب‌های شما خشک کند. ۲ میلیون معتاد ثبت شده وجود دارد و همه این موضوعات باید به گفت‌وگوی اجتماعی گذاشته شود.

وی بیان کرد: همیشه گفت‌وگوی‌های ما یک سویه بوده است. هیچ‌گاه یاد نگرفته‌ایم که بگوئیم و بشنویم. در خانه و محیط کار یاد گرفته‌ایم فقط صحبت کنیم.

رییس خانه احزاب خاطرنشان کرد: احزاب نقشی را که باید داشته باشند امروز ندارند و بین احزاب رقابت برنامه‌ای وجود ندارد. برنامه‌ای که در مجلس برای احزاب نوشته شده است اشکال دارد. احزاب برای فعالیت در کشور ما باید ثابت کنند که برای کسب قدرت نیامده‌اند. این ایراد دارد چرا که احزاب اصولا برای کسب قدرت می‌آیند. قانون احزاب ما آن قدر ضعیف است که خجالت می‌کشیم آن را به یک خارجی نشان دهیم.

این فعال سیاسی به موضوع تشکیل پارلمان اصلاحات اشاره کرد و گفت: بحثی داشتیم در مجموعه اصلاحات به نام پارلمان اصلاحات که عده‌ای مخالف و موافق دارد. این طرح حدود ۴ سال پیش توسط آقای محمدعلی نجفی شهردار تهران مطرح شد و آقای کواکبیان و دوستانش به آن شکل و شمایل دادند و از ایشان تقاضا دارم آن را به شکل طرح ملی ببینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز