از سوی معاون رئیس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفت؛

انتصاب رئیس جدید مرکز آموزش مدیریت دولتی

۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۰:۳۹
کد خبر: ۶۸۷۴۳۲
انتصاب رئیس جدید مرکز آموزش مدیریت دولتی
مهندس جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حکمی دکتر زهرا احمدی­ پور را به سمت رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی منصوب کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور متن کامل این حکم بدین شرح است:

 

سرکار خانم دکتر زهرا احمدی­ پور

با سلام،

نظر به تعهد، توانایی، تجارب مدیریتی و سوابق علمی سرکار عالی، در اجرای ماده(۹) اساسنامه مرکز و به موجب این حکم به عنوان«رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی» منصوب می­شوید.

انتظار دارد با همفکری و همکاری اساتید و صاحب­نظران مراکز آموزشی و پژوهشی و بهره­گیری از ظرفیت مدیران و کارشناسان آن مرکز زمینه تحقق اهداف و ماموریت­های مرکز را بیش از پیش فراهم نمایید.

گسترش همکاری­های علمی و پژوهشی با مراکز آموزشی و پژوهشی کشور برای تحقق برنامه­های مرکز و سازمان اداری و استخدامی کشور، توسعه و تعمیق آموزش­های مهارتی مدیران و کارکنان دولت و تربیت مدیران آینده نظام اداری از اولویت­های اصلی آن مرکز در دوره جدید فعالیت خواهد بود.

امید است با بهره­گیری از رهنمودها و سیاست­های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و اتکال به خداوند سبحان و رعایت اصول قانون­مداری، اعتدال­گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.

شایان ذکر است دکتر زهرا احمدی­پور دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس است.

وی پیش از این در سمت­هایی چون مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور، معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی و رئیسسازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشغول به فعالیت بوده است.

 

نظر شما