واکنش یک فعال رسانه ای به اظهارات ولیعهد سعودی

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۷:۴۷
کد خبر: ۶۸۹۴۱۴
واکنش یک فعال رسانه ای به اظهارات ولیعهد سعودی
یک فعال رسانه ای در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد سودی، رفتار قاطع ایران در مقابل رژیم صهیونیستی و امریکا را یادآوری کرد.

به گزارش گروه شبکه های اجتماعی خبرگزاری برنا، علی قربانی، مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایسکانیوز در صفحه اینستاگرامش نوشت:

ولیعهد عربستان در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی مدعى شده که ارتش ایران حتى جزء پنج ارتش جهان اسلام هم نیست و اساسا رقیبى براى عربستان محسوب نمی شود.

صدامک ثانى براى اینکه بتواند خودش را مطرح کند به بى ارتش ترین کشور دنیا یعنى یمن حمله نظامی کرده و مدام شاهد اصابت موشکهاى یمنى به مرکز ریاض است اما دائم غر میزند و میگوید کار  ایران است.

او بدلیل سن کمش شاید تسلیم شدن تمام کشورهاى عربى در جنگ شش روزه با رژیم صهیونیستى را بیاد نداشته باشد اما حتما جنگهاى ٣٣ روزه حزب الله و ٢٢ روزه حماس و شکستهاى مفتضحانه اسراییل بخاطر اراده ایران در خاطرش هست او با تمام وجود میداند على رغم اراده تمام قدرتهاى غربى و مرتجعین عرب از جمله خود سعودی ایران تنها با قدرت مستشاریش مانع فروپاشى عراق و سوریه شد.

پسر جوان سلمان وقتى وزیر دفاع عربستان بود از صفحه تلویزیونش دید که ملوانان متجاوز بزرگترین ارتش جهان تنها بدلیل چند متر  حضور سهوی در خلیج فارس دستها را روی سر گذاشته بودند و روی عرشه قایقشان به التماس افتاده بودند.

تنبیه بن سلمان براى جمهورى اسلامى دشوار نیست اما کشورى که دشمنش را ابرقدرتمندترین ارتش جهان تعریف کرده حیف است حتى بخواهد وقت خود را صرف پاسخ به رویاهاى پسری دهد که این روزها ٤٠٠ میلیارد دلار به ترامپ بخشیده تا معروف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز