وزیر کشور مطرح کرد؛

برگزاری انتخابات و برقرای امنیت پایدار توفیقات وزارت کشور

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۹۰۵۲۳
برگزاری انتخابات و برقرای امنیت پایدار توفیقات وزارت کشور
وزیر کشور در پیام تبریک نوروز سال ۱۳۹۷ برگزاری انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت ماه، پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی در استان‌ها، برقراری امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت، استقرار سازمان امور اجتماعی کشور برای مدیریت روند کنترل آسیب های اجتماعی، استمرار مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و پدیده ویرانگر اعتیاد را از توفیقات وزارت کشور در سال ۹۶ برشمرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی آغاز سال ۱۳۹۷ را به کارکنان این وزارتخانه و عموم مردم تبریک گفت.

متن پیام وزیر کشور بشرح زیر است:
 
یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبر الیل و النهار/ یا محول الحول والاحوال / حول حالنا الی احسن الحال 
 
نوروز؛ میراث پر افتخار تمدن ایرانی، که آغاز آن با رستاخیر طبیعت همراه است؛ میراثی است پر ارج از نیاکان ما که هم حاکی از غنای تمدن و فرهنگ ما و هم منطبق بر فلسفه دینی بعثت زمین است؛ که فرمود: «فانظر الی آثار رحمه الله کیف یحیی الاض بعد موتها» پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند.
 
سال ۹۶ را در حالی پشت سر گذاشتیم که تحولات چشمگیری در ابعاد خارجی و داخلی برای کشور عزیزمان رخ‌داد.
 
 تثبیت قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، تحسین مجاهدت‌ها و سرافرازی‌های ملت ایران و فرزندانش را به دنبال داشت و این افتخار مرهون راهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، درایت ریاست محترم جمهوی و تلاش توأمان نیروهای سرافراز مسلح و کارگزاران عرصه دیپلماسی و هم زمان، نقش آفرینی مدیران سطوح مختلف سیاست داخلی بود.
 
برگزاری انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت ماه، پیگیری اجرای اقتصاد مقاومتی در استان‌ها، برقراری امنیت پایدار و افزایش احساس امنیت، استقرار سازمان امور اجتماعی کشور برای مدیریت روند کنترل آسیب های اجتماعی، استمرار مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر و پدیده ویرانگر اعتیاد، در کنار ساماندهی حاشیه نشینی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین اولویت‌های سال ۹۶ وزارت کشور و استانداری‌ها، فرمانداری ها و بخشداری ها و مجموعه سازمان ها و نهادهای همکار وزارت کشور در سراسر کشور بود که بحمدالله با لطف و فضل الهی و تلاشهای بی وقفه و صادقانه صورت گرفته مجموعه کارکنان وزارت کشور از ستاد تا صف، موفقیت های بزرگی در پیگیری این اولویت ها حاصل شده است.
 
امید است در سال۱۳۹۷ در ادامه مسیر خدمت،  گام های بلندی در شأن ملت شریف، عزیز و مهربان ایران بسوی توسعه همه جانبه  و تعالی ایران سربلند اسلامی برداریم و البته در این مسیر همواره نیازمند دعای خیر مردم شریف کشورمان و همراهی خانواده بزرگ کارکنان وزارت‌کشور هستیم.
 
با شادباش عید نوروز، از درگاه خداوند متعال موفقیت همه خادمان ملت و کشور عزیزمان را مسئلت دارم و برای همکاران ارجمندم در جای جای میهن و خانواده محترمشان سالی سرشار از سلامتی و سعادتمندی و موفقیت را آرزومندم.
 
ساقیا آمدن عید مبارک بادت/ وان مواعید که کردی مرود از یادت  
 
 
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
نظر شما
پرونده ویژه