برنا گزارش می‌دهد؛

روحانی سیاستمداری با حمایت میلیونی

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۶:۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۹۰۶۱۵
روحانی سیاستمداری با حمایت میلیونی
24 میلیون ایرانی که در انتخابات به حسن روحانی رای دادند و دست کم سه میلیونی که محدودیت ساعات رای گیری به آنان چنین اجازه ای نداد، روحانی را به چهره سال 96 تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، حسن روحانی تورم را از 40 درصد به زیر 10 درصد رساند، رشد اقتصادی را از اعماق دره به بالا کشاند و مثبت کرد، به وجهه ایران در جامعه بین الملل سر و سامانی داد و مردم هم در اردیبهشت ماه بار دیگر به او اعتماد کردند تا 4 سال دیگر سکان هدایت دولت در دست روحانی قرار گیرد.

موفقیت روحانی در انجام اصلاحات و خروج ایران از رکود را هم نه فقط هوادارانش که حتی افرادی از آن سوی آب ها هم به آن اذعان می کنند.

شاهد مثال یکی از روزنامه نگاران روس است که وقتی 24 میلیون ایرانی در اردیبهشت ماه به روحانی رای دادند، این اتفاق را غیرمنتظره ندانست؛ چراکه به گفته او اوضاع ایران در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی بهبود یافته است.

«کسینکوا» در وصف شرایط دولت روحانی به زمانی اشاره کرد که او سکان دولت را در دوره نخست ریاست جمهوری خود بدست گرفت؛ آن زمان که به گفته او، ایران تحت تحریم های شدید قرار داشت و بانک های این کشور از سامانه جهانی سوئیفت کنار گذاشته و وضعیت بسیار سختی بر کشور حاکم شده بود.

اما اقتصاد ایران در دوره ریاست جمهوری روحانی رونق یافت و تولید ناخالص ملی 7 درصد رشد و سطح تورم را از رقم فاجعه آمیز 40 درصد به 13 درصد کاهش یافت. این ها در حالی بود، که با وجود اینکه ایران برجام را کامل اجرا کرد، اما غرب و آمریکا به تعهدات خود بطور کامل پایبند نبود و بخش هایی از تحریم ها پابرجا مانده بود.

با این حال، حسن روحانی را 24 میلیون ایرانی برای بار دوم انتخاب کردند تا او مسیری را که در 4 سال اول دولتش پیموده بود را ادامه دهد. 24 میلیونی که اگر ساعات رای گیری تمدید می شد، تعداد آرای روحانی را به بیش از 27 میلیون می رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز