با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛

نخستین واحد بازسازی شده زلزله راور کرمان تحویل داده شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۱:۵۲
کد خبر: ۶۹۰۶۵۱
نخستین واحد بازسازی شده زلزله راور کرمان تحویل داده شد
در دومین روز از سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان کرمان، نخستین واحد بازسازی شده روستای زلزله زده گورک بخش کوهساران راور تحویل داده شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری با حضور در نخستین واحد تحویل شده گفت و گوی صمیمانه ای با خانواده ساکن در این منزل داشت.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: در زلزله پاییز سال گذشته راور حدود 200 منزل خسارت دیدند که اولین واحد بازسازی شده امروز تحویل شد.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: 50 واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

همچنین معاون اول رئیس جمهوری ضمن بازدید از روستای زلزله زده گورک بخش کوهساران راور در یکی از چادرهای زلزله زده حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات زلزله زدگان قرار گرفت.

اسحاق جهانگیری با حضور در جمع مردم روستای گورک راور از اختصاص 200 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به طرح های مناطق زلزله زده کرمانشاه و کرمان خبر داد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، برای بازدید از مناطق زلزله زده این استان عصر سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

همچنین جهانگیری در ادامه حضور خود در استان کرمان به شهرستان های سیرجان و بم سفر خواهد کرد.

بازدید از ارگ قدیم و جدید بم و رونمایی از خودروی هیوندای در کارخانه کرمان خودرو از دیگر برنامه های پیش بینی شده سفر معاون رئیس جمهوری است.

 

نظر شما