معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور:

حرکت به سمت وحدت ملی اولویت قرارگاه قدس است

۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۰:۴۷
کد خبر: ۶۹۰۸۰۴
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: با تدابیری که توسط شهید شوشتری انجام شد اینک بیش از هشت هزار نیروی بسیجی شیعه و سنی مرزنشین از طوایف مختلف سیستان و بلوچستان با همکاری سپاه تامین امنیت را در این استان بر عهده دارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار محمدمهدی مزراعی روز پنجشنبه در دیدار نوروزی با اعضای خانه مطبوعات و شماری از خبرنگاران سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم با هدف تقویت وحدت می توانند مشکلات جامعه را به مسئولان و اقدامات مسئولان را به جامعه اطلاع رسانی کنند.

وی بیان کرد: انعکاس اخبار امنیت حاکم بر سیستان و بلوچستان از سوی رسانه ها، مایه غرور مردم این نقطه از ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس سپاه تصریح کرد: در گذشته ناامنی های زیادی بر سیستان و بلوچستان حاکم بود که بعد از واگذاری امنیت به مردم بومی در چند سال اخیر فضای استان کاملا آرام و امن است.

سردار مزراعی ادامه داد: حفظ امنیت حاکم و حرکت به سمت وحدت ملی اولویت قرارگاه قدس است به طوری که سیستان و بلوچستان همواره به عنوان الگوی وحدت و آرامش مطرح باشد.

وی گفت: قرارگاه قدس با توجه به شرایط اقتصادی سخت حاکم بر مردم سیستان و بلوچستان با تداوم خشکسالی ها در کنار تامین امنیت، فعالیت های مختلف محرومیت زدایی را بر عهده گرفته به طوری که در چند سال اخیر حدود هزار و 600 خانه محروم در این استان ساخته شده است.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ملی اسلامی اظهار داشت: جوانان فرهیخته بلوچ در کنار علمای اهل سنت در مسیر تقویت فرهنگ ملی اسلامی زحمات فراوانی کشیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز