در گفتگو با برنا مطرح شد؛

نگرانی و حساسیت‌های رییس جمهور از زبان «لعیا جنیدی»/ قوانین مزاحم در حوزه کسب و کار برداشته خواهد شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۶:۲۷:۵۱
کد خبر: ۶۹۰۹۲۹
نگرانی و حساسیت‌های رییس جمهور از زبان «لعیا جنیدی»/ قوانین مزاحم در حوزه کسب و کار برداشته خواهد شد
معاون حقوقی رییس جمهور درباره نگرانی های رییس جمهور و برنامه های این معاونت در سال 97 سخن گفت.

«لیلا جنیدی»، معاون حقوقی رییس جمهور، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره مهمترین برنامه ها که برای سال 97 که در دستور کار قرارگرفته است، گفت: ما چندین برنامه برای سال 97 داریم که بخشی از آن مربوط به حوزه کسب و کار است. سعی داریم قوانین مزاحم در حوزه کسب و کار را برداریم و برای افزایش تولید و اشتغال اقداماتی انجام دهیم. همچنین مقرراتی که در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی مانع ایجاد می کند، را بررسی کنیم. بخش دیگر مقررات مربوط به حوزه محیط زیست است که باید با دستگاه های زیربط همکاری کنیم و بخش سوم مربوط به حقوق شهروندی است. اینها سه دسته کارهایی است که در اولویت های قرار دارد؛ البته برنامه های دیگری هم داریم.

او با اشاره ای به نگرانی و حساسیت رییس جمهور گفت: ایشان نسبت به عمل خلاف قانون، کاستن از امید مردم و مواردی که در ضدیت با بهبود وضعیت و پیشرفت کشور باشد، حساست دارند. رییس جمهور تاکید دارند، مردم امیدوار باشند زیرا کشور را آنها می سازند. اگر از امید مردم کاسته شود اراده شان را برای ساختن و بهتر فعالیت کردن از دست می رود و این نگرانی رییس جمهور است.

او در پایان ضمن تبریک سال نو گفت: آرزو می کنم مردم همیشه شاد باشند و سال 97 برایشان سالی باشد که شادی های زیادی در انتظارشان است. امیدوارم سال 97 سال رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بهبود شرایط سیاسی باشد.

نظر شما