در دیدار سفیر ایران مطرح شد؛

رفع موانع بر سر راه تعاملات اقتصادی عمان با ایران

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۹:۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۹۱۲۶۸
رفع موانع بر سر راه تعاملات اقتصادی عمان با ایران
وزیر امور خارجه عمان در دیدار سفیر جمهوری اسلامی نسبت به رفع موانع بر سر راه تعاملات اقتصادی با ایران ابراز امیدواری کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط روز گذشته با یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه سلطنت عمان از استقبال گرم مقام‌های کشورمان در سفر اخیرش به ایران، تشکر و قدردانی کرد و گفت که مذاکرات و توافقات به عمل آمده در جریان این سفر را پیگیری خواهد کرد.

نوری شاهرودی نیز با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه عمان به جمهوری اسلامی ایران، آن را سفری کاری و در زمانی مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه روابط سیاسی ایران با عمان در اوج قرار دارد و دو کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از تعاملات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی هماهنگی بی‌‌نظیری دارند و بر همین بستر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین روند رو به رشدی را شاهد است که این روند فزاینده برای فعالان اقتصادی دو کشور کاملا هویدا و محسوس است.

یوسف بن علوی در بخشی دیگری از این دیدار با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک، ابراز امیدواری کرد که هرگونه مانعی که در مسیر سهولت تعاملات اقتصادی بین دو کشور وجود دارد توسط متولیان امر هر دو کشور مرتفع شود

 

نظر شما