نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی:

مدت زیادی برای بازسازی زلزله کرمانشاه زمان نیاز است/ حل مشکلات مردم در مسیر خوبی در حرکت است

۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۶:۴۰:۲۳
کد خبر: ۶۹۲۱۸۴
مدت زیادی برای بازسازی زلزله کرمانشاه زمان نیاز است/ حل مشکلات مردم در مسیر خوبی در حرکت است
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین اتفاق سال زلزله هفت و سه دهم ریشتری سر پل ذهاب است که زمان زیادی برای بازسازی نیاز دارد.

«فرهاد تجری»، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قصر شیرین و سر پل ذهاب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در خصوص مهمترین اتفاق  سیاسی سال 96  گفت: مهمترین اتفاق سال زلزله هفت و سه دهم ریشتری سر پل  ذهاب است که خسارات سنگینی برای مردم داشت. این زلزله آثار و تبعاتی داشت که مدت زمان طولانی برای حل و باز سازی آن زمان نیاز است.

او اضافه کرد: بازدید هایی که مسئولین، رییس جمهور و اعضای کابینه از منطقه داشتند و از طرفی هم با ارزیابی که هم بصورت جمعی و فردی توسط نمایندگان و اعضای کمیسیون صورت گرفته است، می توان گفت حل مشکلات مردم در مسیر خوبی در حرکت است. هرچند این اقدامات  کافی نیست زیرا میزان نیازمندی و مشکلات مردم زیاد است.

تجری درباره تعامل دولت و مجلس در خصوص این اتفاق مهم در کشور گفت: علیرغم اینکه کم و کاستی‌ها زیاد بوده اما تعامل در حد توان خوب بوده است.

او در پاسخ به این سوال که سال جاری را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: امیدوارم امسال، سال وحدت، همدلی و همگرایی برای تامین منافع ملی در میان دستگاه ها باشد و به توفیقات خوبی در حوزه اشتغال و رفع بیکاری برسیم.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در خصوص مهمترین مصوبه مجلس در سال گذشته گفت: مصوبات بسیار بوده اما مهترین مصوبه مجلس که نه تنها برای این‌مجلس بلکه در چندین سال آینده هم اثر گذار خواهد بود، برنامه ششم توسعه است.

تجری در پایان در پیامی نوروزی خطاب به مردم گفت: مردم ما سخت کوش هستند و این را بارها اثبات کرده اند. ان شاءالله امسال، سال پایه برای سازندگی، رونق، اقدام همه جانبه و انسجام ملی برای مناطق زلرله زده و گسترش دامنه فعالیت دولمتردان برای ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و تقویت تولید داخلی باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز